۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۶۳۹
امام جمعه خوی:

شجاعت و بصیرت از ویژگی های ارتش مکتبی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی اظهار داشت: تجربیات هشت سال دفاع مقدس یک پشتوانه ارزشمند برای نیروهای مسلح است که امروز هیچکدام از نیروهای مسلح جهان از آن برخوردار نیستند.
شجاعت و بصیرت از ویژگی های ارتش مکتبی ایران است

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی در جمع فرماندهان، افسران و سربازان پادگان خوی با بیان ویژگی‌ها و خصوصیات ارتش مکتبی اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، هنگ مرزی و بسیج مردمی در سطح منطقه و جهان تنها نیروهای مسلح مکتبی هستند که از دستورات ولی امر مسلمین اطاعت و پیروی می کنند.
 
وی در ادامه افزود: معرفت، ایثار، تخصص توأم با تعهد، تسلیم در برابر مقررات، داشتن قدرت تحلیل و بصیرت و اطاعت از فرماندهی از جمله ویژگی های نیروی نظامی از دیدگاه اسلام است که با عنایت خداوند همه آنها در نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی موجود است.
 
امام جمعه خوی تصریح کرد: تجربیات هشت سال دفاع مقدس یک پشتوانه ارزشمند برای نیروهای مسلح است که امروز هیچکدام از نیروهای مسلح جهان از آن برخوردار نیستند.
 
حجت الاسلام شکوری با اشاره به حوادث منطقه اظهار داشت: بیداری اسلامی، سقوط حاکمان وابسته به استکبار، انزوای شدید اسرائیل و آمریکا در منطقه و جهان، شرارت وهابیان در نوع کشورهای اسلامی، صف آرائی استکبار و ارتجاع منطقه در برابر کشور سوریه، تشدید محاصره ایران اسلامی از سوی چند کشور غربی و اروپایی از جمله پدیده های سیاسی جهان و منطقه در عصر حاضر است.
 
وی در پایان اضافه کرد: وجود رهبری قاطع، شجاع، فقیه زمان شناس و مسلط بر اوضاع جهان به همراه مردمی با ایمان، سلحشور و پا در رکاب و همچنین داشتن موقعیت استراتژیک در منطقه، سوابق درخشان در مواضع سیاسی و  منطقه ای و بین المللی، دارا بودن پشتوانه عظیم مردمی در سطح منطقه و جهان و ظلم ستیزی از جمله ویژگیهای بارز نظام جمهوری اسلامی ایران است که توانسته است سالیان دراز در مقابل استکبار جهانی و ارتجاع منطقه صف آرائی کند./908/پ203/ب

ارسال نظرات