۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۷۷۷

تولی و تبری در سیاست بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ نشست بصیرتی تولی و تبری در عرضه سیاست به همت مدرسه علمیه شهید صدوقی قم در مشهد مقدس برگزار شد.
همايش علمي، نشست علمي

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوازدهمین سلسله نشست سیاسی مدرسه علمیه شهید صدوقی با موضوع تولی و تبری در عرضه سیاست و بررسی مسایل روز، شنبه، 24تیرماه  با حضور روحانیان و طلاب در مشهد مقدس برگزار شد.

 

در این نشست؛ مهندس صادق محصولی، وزیر کشور دولت نهم با اشاره به این‎که غفلت زدگی از مباحث اجتماعی اسلام از کارکرد های دشمن است، گفت: نماز خواندن و روزه گرفتن و انجام اعمال عبادی بدون مسایل اجتماعی، مصداق اسلام آمریکایی است.

 

وی با بیان این‎که تولی به ولایت خدا، معصومین و ولایت فقیه  و تبری از دشمنان را از شرایط افراد مومن است، ابراز داشت: عده ای در فتنه 88 نتوانستند در امتحان حب و بغض ها سربلند بیرون بیایند و با رفتار یا سکوت خود فتنه را یاری کردند.

 

این فعال سیاسی به فلسفه تاسیس جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: این جبهه برای پاسداری از ارزش ها و گفتمان چهارم تیر تاسیس شده و در صدد بیان صحت این راه و گفتمان است و نباید به صرف اشتباه یک نفر، مسیر را نادرست دانست.

 

گفتنی است، حدود 130نفر از طلاب مدرسه علمیه شهید صدوقی قم برای ارتقای پایه تحصیلی خود در مقطع سطح در دوره تابستانی این مدرسه که از نهم تیر آغاز شده شرکت کرده اند./921/پ203/ع

ارسال نظرات