۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۳۲۷۸۴

بیش از 2 هزار مسجد در خوزستان غبارروبی می شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از غبارروبی مساجد فعال خوزستان خبر داد.
غبارروبي مساجد

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به غبار روبی مساجد اشاره کرد و ابراز داشت: در شرایط کنونی بیش از 2 هزار و 500 مسجد فعال در خوزستان وجود دارد که غبارروبی این مساجد در دستور کار قرارگرفته است.

 

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به سنت غبارروبی مساجد در روزهای پایانی ماه مبارک شعبان تصریح کرد: سنت غبارروبی مساجد نشان از آمادگی معنوی برای حضور در ماه ضیافت خدا است و در این باره تلاش شده است که از مساجد تاثیرگذار و فعال در ماه مبارک رمضان این کار آغاز شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان مسجد را جایگاه نخست در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: تعبد و بندگی در خانه‌خدا و در ماه خدا فضیلت بسیار زیادی دارد و به این دلیل در تلاش هستیم تا جایگاه مهمانی خدا از بهترین شرایط برای ماه ضیافت خدا برخوردار باشد.

 

وی در پایان سخنانش بیان داشت: حضور مردم همانند سال‌های گذشته در امور غبارروبی مساجد و مکان‌های تاثیرگذار در ماه مبارک رمضان بسیار فعال خواهد بود./9458/ت303/ب

 

ارسال نظرات