۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۷۹۲
با همکاری اداره کل اوقاف استان تهران؛

جشنواره وبلاگ نویسی وقف برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره وبلاگ نویسی افق آینده با موضوع «وقف» با همکاری اداره کل اوقاف استان تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وبلاگ نويسي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جشنواره وبلاگ نویسی افق آینده با موضوع وقف از سوی کانون فرهنگی هنری افق آینده با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از دانشگاه ها و وزارتخانه ها برگزار می شود.
 
 «شناسایی و معرفی وبلاگ نویسان برتر»، «حمایت از ایده ها و استعداد های خلّاق و تأثیرگذار در این فضا»، « بسترسازی جهت تولید و توسعه محتوای مفید و مورد نیاز نسل جوان کنونی در فضای مجازی»، « ترغیب به تولید محتوای اصولی و نهی از بازنشر بی هدف محتوا»، « فراهم آوردن فضایی مناسب جهت ایجاد همدلی و هم افزایی میان فعّالان فضای مجازی»، «گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در زمینه های تحلیلی و انتقادی»، «اطلاع رسانی فعّالیت های بلاگرهای پویا و مؤثر در سطح کشور و ایجاد تعامل میان آن ها» و «بسترسازی لازم جهت تحقّق جنبش نرم افزاری و مقابله با جنگ نرم» از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان شده است.
 
«نیایش و زیارت در اماکن متبرکه»، «وقف و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی»، « وقف و تبلیغات مدرن دین»، « وقف و محیط زیست»، « وقف و تهاجم فرهنگی»، « وقف و جهاد علمی»، « وقف و علوم جدید»، « وقف و اقتصاد اسلامی»، «دانشگاه اسلامی»، « تحول در علوم انسانی»، « الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» و «جوان و آینده ایران» از موضوعات این جشنواره است.
 
 آخرین مهلت شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی افق آینده نیمه ماه مبارک رمضان و قالب موضوعی جهت شرکت در این جشنواره شامل عکس، داستان، مصاحبه، شعر، مقاله، خاطره و کلیپ است که شرکت کنندگان در این رشته‌ها می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
 
گفتنی است، جوایز این جشنواره شامل لپ تاپ،  تبلت، کمک هزینه ی سفرهای زیارتی، سکه بهار آزادی، دوربین دیجیتال، میزبانی فضای وب و دامنه  و ده ها جایزه نقدی و اقلام فرهنگی است.
علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیک http://www.ifblog.ir مراجعه کنند. /959/پ203/ع
ارسال نظرات