۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۷۹۹

گردهمایی بزرگ روحانیت مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری گردهمایی بزرگ روحانیت با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
گردهمايي مبلغان

 

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری گردهمایی بزرگ روحانیت استان با حضور رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

وی با بیان این که این گردهمایی پنج شنبه این هفته در مصلای امام خمینی(ره) ساری برگزار خواهد شد، افزود: در این گردهمایی علما، ائمه جمعه استان و مبلغان دینی مناطق مختلف استان حضور دارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت ماه رمضان و نقش مبلغان در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در جامعه اظهار داشت: با توجه به اهمیت منابر و نقش مبلغان دینی و همچنین  تأثیر  نورانی ماه مبارک رمضان و به منظور هماهنگی برای برگزاری بهتر گردهمایی روحانیان سراسر مازندران برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام شکریان ماه مبارک رمضان را ماه عبودیت، بندگی و وسیله‌ای برای تقرب الهی برشمرد و افزود: بهترین روزها و ساعات برای بندگان در ماه مبارک رمضان رقم می‌خورد و انسان به واسطه فیض الهی که خداوند در این ماه برای انسان‌ها قرار داده است، می‌تواند خود را از آلودگی‌های زمانه پاک کند و زمینه رشد و کمال انسانی و الهی خود را فراهم سازد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات