۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۸۰۶
آیت الله باریک بین:

اسلام حقیقی در سایه تلاش‎های ایران اسلامی به قدرتی بلامنازع تبدیل شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید براین که انقلاب اسلامی ایران، اسلام راستین را در عرصه جهانی به خوبی تبیین و نهادینه کرده است، گفت: امروز اسلام قدرت بلامنازع در جهان به شمار می رود.
نماينده ولي فقيه در قزوين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار مدیرکل  و کارکنان اداره کل بهزیستی استان، امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر در جهان معرفی کرد و گفت: امام راحل با تکیه بر مفاهیم ناب دینی، دنیا را تکان داد.


وی با بیان این که گفتمان و اندیشه های متعالی امام راحل همه دنیا را فرا گرفته است، افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی از فراگیری آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی درعرصه جهانی به شدت هراسان هستند.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه تلاش دشمنان به ویژه آمریکا جلوگیری از الگو شدن جمهوری اسلامی در دنیا است، خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمنان در این خصوص بی فایده است.


آیت الله باریک بین با بیان این که امروز بسیاری از ملت های مسلمان و آزاده دنیا انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده اند، بیان داشت: ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) به قدرتی بی بدیل در دنیا تبدیل شده است.


نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید براین که انقلاب اسلامی ایران، اسلام راستین را در عرصه جهانی به خوبی تبیین و نهادینه کرده است، گفت: امروز اسلام قدرت بلامنازع در جهان به شمار می رود.


امام جمعه قزوین، اسلام هراسی را توطئه نظام سلطه برای انتشار اسلام ناب محمدی در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: این پرژوه صهیونیستی دشمن نیز با تلاش همه جانبه نظام اسلامی با شکست روبه رو شده است.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایران اسلامی پرچمدار گسترش احکام متعالی دینی در عرصه جهانی است، ادامه داد: به زودی شاهد استقرار حکومت واحد اسلامی در دنیا خواهیم بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات سازمان بهزیستی در کشور اشاره کرد و گفت: کمک و یاری به افراد زیر پوشش این سازمان بسیار مهم است و باید گسترش یابد.


آیت الله باریک بین در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواستار توجه به مفاهیم ناب قرآنی دراین ماه با منزلت شد.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مفاهیم قرآنی باید در زندگی الگوی آحاد جامعه اسلامی قرار گیرد، تصریح کرد: باید قرآن را در خانه‌ها زنده کنیم تا زندگی همگان قرآنی شود./950/پ202/س

 

ارسال نظرات