۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۸۳۰
عضو جامعه مدرسین:

حل مشکلات اقتصادی نیازمند نگرش کلان و برنامه‌ریزی منظم است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مسئولان اجرایی کشور نباید دید جزئی نگر داشته باشند گفت: به طور حتم حل مشکلات اقتصادی مردم نیازمند نگرش کلان و برنامه ریزی منظم است.
حجت الاسلام والمسلمين علي اکبر مسعودي خميني
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مسعودی خمینی امروز در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارتقای سطح علمی نمایندگان مجلس در دوره نهم گفت: متأسفانه با وجود نقاط مثبت در این دوره میزان تعداد روحانیون کاهش داشته است از این رو اگر دوره اول مجلس را با این دوره مقایسه کنیم این موضوع به طور واضح مشخص می شود.
این روحانی برجسته با تشکر از اقدامات فراجناحی رئیس مجلس در دوره نهم افزود: انتخاب معاونین از گروه مخالفین و جبهه های دیگر نشان دهنده روح بالای رئیس مجلس است.
 وی با انتقاد از افزایش مشکلات اقتصادی مردم در چند ماه اخیر یادآور شد: اقدامات غیر کارشناسی مانند عرضه محصولات دامی به ویژه مرغ به صورت هدفمند و انتخابی بسیار اشتباه است از این رو مجلس و دولت باید برای حل این مشکلات تلاش کنند.
 حجت الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی با انتقاد از اظهارات رئیس جمهوری مبنی بر پخش و ارائه 200 هزار تن سویا بین مرغداران کشور تصریح کرد: این اظهارات در حالی گفته شد که رئیس اتحادیه مرغداران در فاصله ای کوتاه این آمار ها را تکذیب کردند که این موضوع به طور حتم برای مردم مسئله و شبهه به وجود می آورد.
 وی با تأکید بر اینکه مسئولان اجرایی کشور نباید دید جزئی نگر داشته باشند گفت: به طور حتم حل مشکلات اقتصادی مردم نیازمند نگرش کلان و برنامه ریزی منظم است.
 عضو جامعه مدرسین افزود: هم اکنون 33 سال از انقلاب گذشته است اما متأسفانه بعد از گذشت این مدت بین نسل های انقلاب هیچ ارتباطی نیست.
 حجت الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی با تأکید بر اینکه در کلان شهرها باید برای ارتباط بین نسل ها افراد متخصص تربیت شوند گفت: مجلس هم می تواند در ایجاد این پل نقش بسزایی داشته باشد. /924/د102/ج
ارسال نظرات