۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۸۸۵
مدیر کل ارشاد مازندران خبرداد:

ارسال بیش از 32 هزار دل نوشته به جشنواره امام رضا

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال 32 هزار و746 دل نوشته به دبیرخانه هفتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) خبر داد.
ارسال بیش از 32 هزار دل نوشته به جشنواره امام رضا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران از ارسال 32 هزار و746 دل نوشته به دبیرخانه هفتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) خبر داد.


وی از رشد 200 درصدی نامه های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: در ششمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)  14 هزار و 627 نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال مطلوب هفتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) خبرداد و افزود: دبیرخانه جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) در فروردین امسال با ارسال فراخوان و سربرگ های نگارش نامه به مراکز و مؤسسات فرهنگی و هنری به صورت رسمی آغاز به کار کرد.


وی ادامه داد: به منظور تسریع در بررسی نامه های رسیده، آثاری که به دبیرخانه ارسال شده برابر فرمت مشخص در جریان مرحله اول داوری قرار گرفته و مرحله دوم در شهریورماه انجام خواهد شد.


حجت الاسلام ابراهیمی افزود: پس از انجام مرحله نهایی داوری از پنج مقطع سنی، هفت نفر به عنوان برگزیده انتخاب و علاوه بر تجلیل دراختتامیه جشنواره که همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد، آثار برگزیده در قالب کتاب به چاپ می رسد.


وی در ادامه سخنان خود همچنین به نامگذاری هفته ای با عنوان هفته فرهنگ رضوی اشاره کرد و گفت: این هفته با هدف معرفی آثار ارزشمند هنرمندان و فرهیختگان استان های مختلف کشور به مردم پایه گذاری شده است.


حجت الاسلام ابراهیمی افزود: جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را می توان فراگیرترین رویداد فرهنگی و هنری ملی و فراملی کشور توصیف کرد که در کارنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماندگار شده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) ماهیتی معنوی، فرهنگی و ادبی دارد، در سالیان اخیر روند رو به رشد کیفی و کمی امیدوار کننده ای داشته است.


وی با بیان این که مازندران در ماه مبارک رمضان میزبان هفته فرهنگ رضوی است، افزود: در طول این هفته علاوه بر نمایشگاه های جذاب و متنوع ده ها رویداد فرهنگی و هنری رضوی اجرا خواهد شد.
/950/پ203/ب

ارسال نظرات