۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۹۴۷

اختتامیه نخستین دوره مبلغان رسالت در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مشترک ائمه جماعات، مبلغان و همچنین اختتامیه نخستین دوره مبلغان رسالت در اهواز برگزار شد.
همايش

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست مشترک ائمه جماعات، مبلغان و همچنین اختتامیه نخستین دوره مبلغان رسالت عصر روز گذشته در فرهنگسرای مهدیه اهواز برگزار شد.

 

در این همایش، حجت الاسلام جاسم خضیراوی، امام جمعه کوت عبدالله، به اهمیت برگزاری این نشست ها اشاره کرد و افزود: برای رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی نیاز است هر چند مدت همایشی برگزار شود.

 

حجت الاسلام عطایی خواه، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع)، به تشریح دوره مبلغان رسالت در مساجد پرداخت و گفت: این طرح در سه محور اساسی و در 8 مسجد کار خود را آغاز کرد.

 

وی پاسخ به شبهات، مباحث تبیینی و هجمه ای در زمینه امامت را سه محور دوره مبلغان رسالت خواند و افزود: در محور پاسخ به شبهات، موضوع های توسل، شفاعت و زیارت قبور، در محور تبیینی به تشریح حدیث ثقلین و آیه های ولایت و در محور هجمه ای به طرح پرسش نسبت به خلافت خلیفه اول و بررسی حدیث اثنی عشریه از نگاه اهل سنت و مسأله رد نظریه عدالت تمام صحابه پرداخته شد.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع)اضافه کرد: این دوره در نه جلسه برگزار شد و به علت تمام نشدن مباحث، در آینده ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام عطایی خواه در ادامه با تأکید بر این که قوام کار فرهنگی در مساجد نیازمند طلاب و مبلغان است، اظهار داشت: مساجدی که فعالیت های فرهنگی و علمی پویایی دارند منطقه خود را در مقابل انحراف ها واکسینه می کنند.

 

گفتنی است، دوره مبلغان رسالت به صورت همزمان در 8 مسجد بزرگ و فعال کوت عبدالله برگزار شد و در گام نخست توانست 240 نفر را تحت پوشش خود قرار دهد./9463/پ202/ب 

 

ارسال نظرات