۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۹۹۰
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام:

سیاست یک بام و دو هوای مدعیان حقوق بشر محکوم است

خبرگزاری رسا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر‌کرد گفت: دشمن از موج بیداری اسلامی به راه‌افتاده در جهان هراس دارد و برای جلوگیری از این موج اقدام به نسل‌کشی مسلمانان میانمار کرده است.
حجت الاسلام محمد علي نکونام
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار، اظهار داشت: مساله حیله و مکرهای استکبار جهانی و حرکت آنها بر علیه اسلام و حرکت‌هایی که از اسلام ناب نشات گرفته است، بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان این که دشمنان تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهند تا اجازه ندهند حرکت مقاومی که در برابر استکبار جهان شکل گرفته است جایگاه واقعی خود را پیدا کند، خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی به اوج خود رسیده و سد محکمی در برابر توطئه‌های استکبار در جهان ایجاد کرده است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که گرایش به دین مبین اسلام به سرعت در جهان گسترش یافته است، اظهار داشت: امروز پیکره استکبار به لرزه افتاده و هراس بسیار از اسلام بر دل دشمن افتاده است و در این راستا آنها حاضرند هزاران نسل قطع شود و خون‌ها بر زمین بریزد، اما گرایش به اسلام گسترش نیابد.
وی با بیان این که استکبار توان ایستادن در مقابل اسلام را ندارد، اظهار داشت: ما امروز شاهد پیروزی مسلمانان در جهان و اضمحلال استکبار جهانی هستیم و پوچ و توخالی بودن دشمنان را به خوبی می‌توان مشاهده کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام رفتار دو گانه مدعیان حقوق بشر را محکوم کرد و اظهار داشت: آنها از یک طرف دم از حقوق بشر می‌زنند و از طرفی در مقابل نسل‌کشی‌ها و کشتار مسلمانان سکوت کرده‌اند، آنها به شعارهایی که داده‌اند نیز عمل نکرده‌اند.
وی گفت: استکبار جهانی آزادی انسان را بر پایه کرامت انسانی نمی‌خواهد، آنها آزادی را زمانی می پسندند که در برابرشان سر تعظیم فرود آورند، مسلمانان میانمار این آزادی را نمی‌پسندند و این امر باعث شده تا دشمن اقدام به نسل‌کشی آنها کند. /990/ت302/ج
ارسال نظرات