۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۰۶۱
مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار استاندار جدید قم:

شهر مقدس قم جای هیچ‌گونه ناهنجاری نیست

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید حوزه های علمیه با اشاره به جایگاه و موقعیت ویژه شهر مقدس قم، گفت: شهر مقدس قم جای هیچگونه ناهنجاری و فساد نیست.
آيت الله حسيني بوشهري
 
به گزارش خبرگزاری رسا، کرم رضا پیریایی استاندارقم با آیت‌الله حسینی بوشهری دیدار کرد و به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل استان به ویژه در بخش عمران و آبادانی پرداخت.
 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار استاندار قم با اشاره به جایگاه شهر قم تاکید کرد: اگر وضعیت شهر مقدس قم قابل قبول باشد باعث تبلیغ عملی اسلام است .
 وی ضرورت خدمت رسانی به زائران ومسافران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید از زائران بارگاه حضرت معصومه(س) استقبالی در خور شان ایشان داشته باشیم.
 امام جمعه قم با اشاره به سخنی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر رسیدگی به اقشار محروم جامعه گفت: باید در جامعه اسلامی به اقشار محروم توجه خاصی صورت گیرد و نباید کسی در جامعه اسلامی احساس فقر و بیکاری داشته باشد.
وی با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی درجامعه گفت: در شهر مقدس قم جای هیچگونه ناهنجاری و فساد نیست و باید این مسائل و مشکلات به صفر برسد.
 مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضرورت توجه به عمران و آبادانی شهر قم را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید از فرصت خدمت به قم به بهترین شکل استفاده کرده و طرح‌هایی که در گذشته اجرایی شده است را با جدیت دنبال کرد.
 وی با اشاره به اینکه نگاه به مسئولیت در نظام اسلامی با دیگر نظام‌ها متفاوت است، افزود: فرصت خدمت در نظام اسلامی باب خیری است که به سوی مسئولان گشوده شده است و مسئولان باید بدانند که این فرصت زودگذر است و از زمان مسئولیت بهترین استفاده و بهره را داشته باشند.
 بر اساس این گزارش کرم رضا پیریایی استاندار قم نیز در این دیدارها به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای حرکت پرشتاب قم به سوی پیشرفت و آبادانی پرداخت و گفت: باید استان قم پرشتاب‌تر از گذشته در جاده پیشرفت حرکت کند.
 وی با اشاره به اینکه دیدگاه ما نسبت به شهر مقدس قم باید کلان باشد، اظهار کرد: شهر قم از حیث جمعیتی یک کلانشهر به شمار می‌رود اما به اعتقاد اینجانب از جهت علمی و فرهنگی یک جهان شهر محسوب می‌شود.
 استاندار قم با اشاره به اینکه در اجرای پرسرعت پروژه‌ها به مسئله کیفیت اجرا نیز توجه ویژه‌ای شده است، افزود: دولت به قم عنایت ویژه‌ای دارد و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
 پیریایی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه‌ها اولویت‌ها مشخص شده است، تصریح کرد: امروز فرصت‌های بسیار خوبی برای پیشرفت قم مهیا شده است و باید از این فرصت‌ها بهره برد.
 وی با اشاره به جایگاه مراجع تقلید، علما و بزرگان حوزه خاطرنشان کرد: توجه به فرمایشات این بزرگان در پیشبرد امور در سطح استانی، ملی و بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد./924/ د102/ج
ارسال نظرات