۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۳:۴۶
کد خبر: ۱۳۳۱۰۴
در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

مجموعه آثار استاد حسین انصاریان ارائه می شود

خبرگزاری رسا ـ مجموعه آثار حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه می شود.
نمايشگاه قرآن

 

عرفان عرفانی نیا، مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی دارالمعارف الشیعی، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‏که 130 عنوان کتاب از حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان  در این غرفه مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد، ابراز داشت: چهل عنوان آثار نرم افزاری ایشان مانند ترجمه  قرآن کریم و مجموعه سخنرانی ها  نیز در غرفه موجود است.

وی پرسش و پاسخ ها، سیری در معارف اسلامی، تفسیر و شرح صحیفه سجادیه در 15جلد و عرفان اسلامی در 15جلدفرهنگ مهرورزی، حماسه حسینی، حلال و حرام مالی، جلوه رحمت الهی، چهره ملکوتی حضرت یوسف(ع)، سیمای نماز و حدیث عقل و نفس آدمی در آیینه قرآن را بخشی از عناوین و آثار حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان معرفی و خاطرنشان کرد: مجموعه آثار ایشان در قالب یک نرم افزار در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

 مدیر بخش انتشارت این موسسه در پایان با اشاره به این که در سال 1384 این موسسه به منظور توسعه، ترویج و نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت راه اندازی شد، اظهار داشت: از طریق پایگاه های اینترنتی مختلف مانند عرفان، اسلام شیعه، هدایت و حماسه خدمات علمی و پژوهشی خود را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت303/ن

ارسال نظرات