۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۱۵۶
در مسجد مقدس جمکران صورت می‌گیرد؛

برگزاری جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی

خبرگزاری رسا ـ برنامه جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هر روز با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
کرسي ملي تلاوت قرآن در حرم حضرت فاطمه معصومه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در روزهای ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را برای عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج) در این مکان مقدس تدارک دیده است.

برگزاری مراسم سخنرانی به صورت روزانه، بعد از نماز ظهر و عصر از جمله این برنامه‌ها است که توسط حجج اسلام بیگدلی، مومنی و فرحزاد در طول سه دهه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

جزء خوانی قرآن کریم برنامه دیگری است که هر روز بعد از مراسم سخنرانی توسط قاریان بین‌المللی و مطرح استان قم در شبستان مسجد مقام برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم سالروز تاسیس مسجد مقدس جمکران و برگزاری مراسم شب‌های قدر برنامه‌های دیگر مسجد مقدس جمکران است که در ایام مبارک ماه رمضان برگزار خواهند شد.

روز پنجشنبه مراسم شستشو و غبارروبی مسجد مقدس جمکران برای استقبال از ماه مبارک رمضان توسط خادمین این مکان مقدس برگزار شد که طی آن این مسجد شریف، پس از شستشو و غبار روبی، با گلاب ناب معطر شد./919/د102/ن

ارسال نظرات