۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۱۷۲
آیت الله موسوی جزایری:

فشار اقتصادی آخرین تیر غرب علیه جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری به استقبال نظام جمهوری اسلامی ایران از تحریم اشاره کرد و گفت: این فشارها سازنده اند و به برکت انقلاب و روحیه خودباوری جوانان، هم اکنون بسیاری از نیازهای داخل را خود تأمین می‌کنیم.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان آيت الله موسوي جزايري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار مدیر و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این ماه باید تمام اعضا و جوارح انسان روزه باشند و تنها به نخوردن آب و غذا اکتفا نکند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به توجه بیش از گذشته نسبت به کتاب خدا در این ماه اشاره و تصریح کرد: ممکن است انسان در ماه های گذشته کمتر به قرائت و تدبر در آیات قرآن  پرداخته باشد؛ اما در این ماه باید بیش از گذشته نسبت به تلاوت قرآن توجه شود.

 

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر بهره‌مندی از فضائل این ماه الهی در ادارات، سازمان ها و منازل اظهار داشت: قرائت دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان و تدبر در معنای آنها، خواندن دعاهای وارده در این ماه از جمله دعای سحر و افتتاح می تواند در بهره مندی بیشتر انسان از برکات این ماه معنوی کمک کند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم همگان از سفره گسترده خداوند در ماه مبارک رمضان که از سوی پیامبر اکرم(ص) به آن دعوت شده اند بهره مند شوند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری فشار اقتصادی را آخرین تیر غرب علیه جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: با وجود همه تحریم ها، تا به امروز با مشکل بزرگی روبه رو نشده ایم  بلکه توانسته ایم در تولیدات کشاورزی و قطعه سازی به مرز خودکفایی و حتی صادرات برسیم.

 

 آیت الله موسوی جزایری به استقبال نظام جمهوری اسلامی ایران از تحریم اشاره کرد و گفت: این فشار ها سازنده اند و به برکت انقلاب و روحیه خودباوری جوانان، هم اکنون بسیاری از نیازهای داخل را خود تأمین می‌کنیم.

 

پس از عبور از تنگه تحریم قله پیروزی در انتظار ملت ایران است

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه گفت: تحریم ها به منزله تنگه ای هستند که پس از عبور از آن، ملت ایران به قله ی پیروزی و نجات خواهد رسید.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وابستگی ایران به بازار غرب قبل از انقلاب اسلامی گفت: تا امروز نیز کسانی هستند که فکر می کنند باید همچنان نیازهای کشور از غرب تأمین شود؛ اما اکنون خود غرب نیز در بحران دست و پا می زند و روز به روز بر آمار بیکاری و بدهی های آنان افزوده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مدیر و معاونان حاضر در جلسه تأکید کرد: تأمین کالاهای ضروری مردم  بسیار مهم است و باید به گونه ای این کار صورت پذیرد که مردم با مشکل روبه رو نشوند.

 

گفتنی است، در ابتدای این جلسه امیر حسین نظری، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به بیان گزارشی از روند عملکرد این اداره پرداخت./9464/پ202/س

 

ارسال نظرات