۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۳۲۱۴

آموزه‌های دینی در قالبی ساده و قابل درک برای همه بیان شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اعزام مبلغ معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به وظیفه مبلغان در ماه مبارک رمضان گفت: مبلغان مبانی و آموزه‌های دینی را بر اساس نیازهای مردم هر منطقه به صورت مفاهیم ساده و قابل فهم برای همه بیان کنند.
اعزام مبلغ

 

حجت‌الاسلام اسد‌الله غفاری، مدیر‌کل اداره هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ماه مبارک رمضان یک ماه عبادی است، ازاین رو باید مبلغان ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند و به احیاء مساجد بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مبلغان در ماه مبارک رمضان افزود: مبلغان مبانی و آموزه‌های دینی را بر اساس نیازهای مردم هر منطقه به صورت مفاهیم ساده و قابل فهم برای همه بیان کنند.

حجت‌الاسلام غفاری با اشاره به ضرورت بیان احکام از سوی مبلغان دینی اظهار داشت: با توجه به این‌که ماه مبارک رمضان در تابستان واقع شده است و مردم در این فصل بیشتر از سایر فصل‌ها به مسافرت می روند و به دلیل مسافرت امکان دارد روزه نگیرند، مبلغان احکام روزه، مسافرت و امساک را برای مردم بیان کنند.

مدیر‌کل اعزام مبلغ معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم بیان داشت: برای اعزام مبلغ به مناطق تبلیغی و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی هماهنگی بین معاونت‌های تبلیغ استان، ائمه جمعه و نهادهای درخواست کننده ضروری است.

وی درباره استفاده بهتر مبلغان از ظرفیت‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان گفت: هماهنگی بیشتر مبلغان با معاونت تبلیغ استان‌ها سبب استفاده بیشتر از ظرفیت‌های معنوی ماه مبارک رمضان می‌شود.

حجت‌الاسلام غفاری در پایان گفت: درحال حاضر بیش از 3 هزار مبلغ دائمی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و بیش از یک هزار درخواست برای روحانی دائم نیز از مناطق مختلف داریم./9193/ت303/ن

ارسال نظرات