۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۲۳۳
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

فعالیت تبلیغی بیش از هزار مبلغ در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و صد مبلغ فعالیت تبلیغی خود را در مناطق مختلف استان آغاز کرده اند.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

 

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و 100 مبلغ دینی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان فعالیت تبلیغی خود را آغاز کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد روحانی اعزامی به مناطق مختلف استان هفتصد مبلغ بومی و چهارصد مبلغ غیر بومی و اعزامی از مرکز حوزه علمیه قم هستند.

 

حجت الاسلام فخری از آماده سازی مساجد برای برگزاری مراسم های وی‍ژه در ایام رمضان خبر داد و اظهار کرد: در ماه رمضان یک هزار و 200 مسجد شهری و روستایی در استان پاکسازی، غبارروبی و آماده اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی از جمله اقامه نماز جماعت و تبلیغ چهره به چهره روحانیت است.

 

این مسؤول همچنین به اجرای محافل انس با قرآن اشاره کرد و بیان داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی در نظر دارد امسال 15 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در ارومیه و شهرستان های استان برگزار کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان گفت: در راستای ترویج و تعمیق مفاهیم قرآنی اجرای طرح تلاوت، قرائت و روخوانی قران در قالب 500 کلاس و با شرکت  12 هزار نفر در مساجد استان پیش بینی شده است.

 

وی اعلام کرد: جلسات تفسیر سوره مبارک حجرات در حال حاضر در 15 شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است./936/ت302/ب

ارسال نظرات