۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۳۰۹

روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی رتبه برتر کشور را کسب کرد

خبرگزاری رسا ـ روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در مجمع سراسری مدیران و روسای سازمان اوقاف کشور به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و تجلیل شد.
سازمان اوقاف و امور خيريه

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، در مجمع سراسری مدیران و روسای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی درخشید.

 

در این مجمع اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی به لحاظ عمکرد شایان توجه و درخور در رابطه با احیا و معرفی موقوفات و همچنین دیگر برنامه های هدف سال 90 توانست در جمع سه استان برتر کشور قرار گیرد.

 

حجت الاسلام علی مصائبی، به جهت اجرای موفق برنامه های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سال 90، تلاش در جهت عمران و آبادی بقاع متبرکه و موقوفات و ورود اطلاعات موقوفات و امامزادگان در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه کشور به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب و تجلیل شد.

 

همچنین روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد و از اسلام قدیری، مدیر روابط عمومی این اداره کل به عنوان مدیر نمونه کشوری تجلیل به عمل آمد.

 

در مجمع سراسری مدیران سازمان‌ اوقاف و امور خیریه کشور، علاوه بر مدیرکل از مدیران ستادی و رؤسای ادارات اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی نیز به دلیل عملکرد شایان توجه در سال 90، تجلیل و قدردانی شد.

 

آرش رضاپور، سرپرست امور اوقافی استان، آیت محمدی، رییس اداره اوقاف شهرستان ارومیه، حجت‌الاسلام عیسی برادری، رییس اوقاف شهرستان  تکاب، حجت‌الاسلام مقصود محمودی، رییس اوقاف شهرستان خوی، یوسف قادری، رییس اوقاف شهرستان مهاباد  و مهدی امینی، مسؤول انقورماتیک استان از جمله افرادی بودند که به عنوان مدیر نمونه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تجلیل شدند./936/د102/ب

 

ارسال نظرات