۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۳۲۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت ارزش های دینی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه میهمانی خدا و ماه نزول برکات آسمانی به جامعه است و ما باید سعی داشته باشیم تا از این ماه نهایت بهره را ببریم.
حجت الاسلام آفتابي ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد آفتابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای احیای ارزشهای دینی است و در این ماه می توان به درستی بخشی از ارزش های دینی را احیا کرد.

 

حجت الاسلام آفتابی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه این ماه افزود: رمضان ماهی است که جامعه بشریت در آن با مسیری تازه و نو آشنایی پیدا کرد و مسیر حرکت، صلاح و آخرت بشر در این ماه فراهم شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این ماه علاوه براین که ماه نزول قرآن و ماه هدایت بشر است، ماه استغفار و آرامش روحی و معنوی بشر محسوب می شود  و در این ماه است که زنگار از دل برداشته می شود و قلب انسان سرشار نورانیت می شود و دیگر جایی برای حضور شیطان باقی نمی گذارد.

 

وی افزود: خانواده ها باید سعی کنند از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان بهره لازم را ببرند و با خواندن قرآن و عمل به دستورات این معجزه الهی زمینه رشد و تقویت ارزش های دینی را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام آفتابی مهم ترین برنامه های فرهنگی را برنامه هایی دانست که بر سطح معرفت جامعه بیافزاید و محوریت بخشیدن به قرآن را از رسالت های مهم برنامه های ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

 

وی در پایان تصریح کرد: رمضان بهار قرآن است و  این ماه بهترین فرصت برای بهره گیری از قرآن و ارزش های قرآنی است./967/د102/ب

ارسال نظرات