تبیین مسائل روز نقطه اساسی تبلیغ در ماه رمضان است

حجت الاسلام عبدالله باوی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ظرفیت های تبلیغ در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: مساجد و کانون های فرهنگی که در ماه رمضان فعالیت گسترده ای دارند، مهم ترین ظرفیت ها برای تبلیغ هستند.
وی اظهار داشت: فعالیت های تبلیغی فقط به ماه مبارک رمضان ختم نمی شوند، خوشبختانه حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی ما فعالیت های شایانی در تبلیغات دینی کرده اند، اما ظرفیت و پتانسیل تبلیغی ماه مبارک رمضان در گسترش و ترویج امور دینی بسیار موثر است.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان با تاکید بر این که توجه به قرآن و تدبر در آن مهم ترین عملی است که می توان آن را در کار های تبلیغی خود به کار بگیریم گفت: محور قرار دادن قرآن و اهل بیت(ع) می تواند به پیشبرد اهداف تبلیغی مبلغ کمک شایانی کند.
وی رمز موفقیت مبلغان در تبلیغ ماه مبارک رمضان را خلوص نیت در عمل دانست و خاطرنشان کرد: خلوص نیت داشتن می تواند به توانایی ایجاد ارتباط با جامعه که خواستار احکام دینی است کمک شایانی کند و به عنوان عامل پیش برنده عمل کند.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان به مهم ترین مسائلی که مبلغان در ماه مبارک رمضان می توانند مطرح کنند اشاره کرد و بیان داشت: بازگشت به خدواند متعال با توجه به مصداق آیه «انا لله و انا الیه راجعون» و تحلیل آن، قرائت قرآن و دعا با تدبر از سرفصل هایی هستند که مبلغان می توانند در امور تبلیغی خود به کار گیرند.
حجت الاسلام باوی خاطرنشان کرد: یکی از اثرات معنوی روزه گرفتن در ماه رمضان ایجاد روحیه وحدت و همدلی بین ثروتمند و مستضعف است، یعنی این دو قشر در این ماه گرسنگی و تشنگی را می کشند.