۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۶۸۷
حزب الله لبنان:

سازمان های اطلاعاتی آمریکا در انفجارهای عراق دست دارند

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان تاکید کرد که سازمان های اطلاعای آمریکا در انفجارهای خونین روز دوشنبه در عراق که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن از شهروندان روزه دار در این کشور شد، دست دارند.
پرچم حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حزب الله لبنان در پیامی انفجارهای تروریستی روز گذشته علیه شهروندان روزه دار در شهرهای مختلف بغداد را به شدت محکوم کرد و دست داشتن آمریکا در این جنایت ها را روشن خواند.

 
حزب الله لبنان در ابتدای این پیام، جنایت های شنیع و انفجارهای تروریستی در شهرهای مختلف عراق را محکوم کرد و این فاجعه را به خانواده های شهدا تسلیت گفت و رحمت واسعه را برای شهدا، صبر و پاداش برای خانواده های آنان و شفای عاجل را برای مجروحان از خداوند متعال خواستار شد.
 
حزب الله لبنان در ادامه این پیام تاکید کرد: این انفجارهای خونین که از سوی برخی گروه های مسلح انجام می گیرند خواسته دشمنان امت مبنی بر کشتار بی گناهان، گسترش فتنه مذهبی و قومیتی و تخریب موسسات دولتی را برآورده می سازند.
 
این جنبش افزود: دست دستگاه های اطلاعاتی بیگانگان در تحریک گروه های منحرف و گمراه برای ارتکاب چنین فاجعه هایی کاملا روشن است و می خواهند از رسیدن عراق به قدرت و ثبات پس از خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی با این جنایت ها جلوگیری کنند.  
 
حزب الله خاطر نشان ساخت: از مسوولان عراقی می خواهیم در جهت تحکیم وحدت ملی و آرام سازی اوضاع برای جلوگیری از گسترش فتنه و همچنین نشر بیداری برای جلوگیری از انتشار افکار تکفیری که از سوی دشمنان امت انجام می گیرند، تلاش کنند.
 
در بخش پایانی از سکوت سازمان ملل و سازمان های بین الملل در قبال کشتار ملت مظلوم عراق به شدت انتقاد شده و آمده است: سریال فاجعه های تروریستی که سنگ و بشر را مورد هدف قرار می دهد و در برابر گام های برداشته شده برای بازگشت بازسازی در عراق جلوگیری می کند از دیدگان سازمان ملل و دبیرکل آن و سازمان های بین المللی و حقوق بشر و حتی اتحادیه عرب که چشمان خود را بر همه رخدادهای عراق بسته است، خاموش مانده اند./980/ب902/ک
 
 
 
 
 
ارسال نظرات