۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۳۳۷۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

بصیرت حلقه مفقوده زندگی نسل جوان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که دشمنان نسل سوم و جوانان را مورد حمله قرار داده‌اند، گفت: روحانیت با بصیرت‌دهی نگذارد نسل سوم نسل گمشده و بی هویت تلقی شوند.
حجت الاسلام کاظم لطفيان، مدير کل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، روز گذشته در نشست صمیمانه روحانیان با امام جمعه بیرجند با اشاره به این که جامعه امروز نیاز به آرامش دارد، اظهار داشت: کشور ایران امروز در شرایط خاصی قرار دارد و باید از این فرصت‌ها کمال استفاده را ببریم.

 

 وی ادامه داد: تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن هم امروزه برای کشور ایران یک فرصت دیده می‌شود که باید مسؤولان و مردم با بصیرت و هوشیاری جلوی تهدیدها و تحریم‌ها را بگیرند و قدرت ایران اسلامی را به جهان نشان دهند.

 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که دشمن نسل جوان را امروزه نشانه گرفته است، گفت: جوانان در جاده گمراهی و پریشانی حرکت می‌کنند و بدون برنامه‌ریزی و مدیریت نمی‌شود جاده پریشانی که در راه جوانان است را به جاده روشنی تغییر داد.

 

 حجت الاسلام لطفیان با اشاره به این که باید روحانیت علائم را نشان دهند، افزود: امروز باید همه مبلغان مسئله را آشکار کنند و نباید بگذارند نسل سوم یک نسل گمشده تلقی شوند.

 

 وی با بیان این که منفی‌بافی در بین مردم به اوج خود رسیده است، تصریح کرد: امروز جامعه نیاز به مثبت‌اندیشی دارد و مثبت‌اندیشی حلقه مفقوده کشور است.

 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مثبت‌اندیشی در معارف الهی است و باید روحانیت و مردم از این امر مهم غافل نشوند.

 

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه روحانیت هم باید مواظب خود و هم مواظب فرهنگ جامعه باشند، گفت: روحانیت باید با مثبت‌نگری و بصیرت‌دهی نیاز معنوی مردم را تأمین‌ کنند و نگذارند دشمنان در دل مسلمانان ناامیدی به وجود بیاورند.

 

 وی اصل تعقل را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: نیاز امروز جامعه به اصل تعقل بسیار زیاد است و این روحانیت هستند که می‌توانند با بیان و بصیرت‌دهی این اصل را استوار کنند.

 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه با رهبری‌های مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و همچنین با آگاهی و بصیرت مردم تا به امروز تمام توطئه‌های دشمن خنثی شد، گفت: به یاری خدا و رهبری‌های مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم در تمامی صحنه‌ها این تحریم‌های دشمن هم شکست می‌خورد.

 

 حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه روحانیت به عنوان سربازان جبهه فرهنگی مقابله با دشمنان نظام و اسلام هستند، تصریح کرد: تلاش برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در استان همواره باید مورد توجه قرار گیرد./930/پ202/ب

 

ارسال نظرات