۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۳۸۷۹
از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شد:

فراخوان سومین جشنواره فرهنگی هنری «وقف، چشمه همیشه جاری»

خبرگزاری رسا - فراخوان سومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری «وقف، چشمه جاری» در سه بخش «فیلم و فیلم نامه نویسی» « پوستر» « رسانه های مکتوب» توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.
فراخوان وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا فراخوان سومین جشنواره سراسری فرهنگی هنری «وقف، چشمه همیشه جاری» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شد.

 در این فراخوان با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش «فیلم و فیلم نامه» « پوستر» و «رسانه های مکتوب» برگزار می شود شرایط هر بخش بصورت تفصیلی با ذکر اهداف، موضوعات ، شرایط شرکت در جشنواره و جوایز بصورت فایل word در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

 گفتنی است «ترویج و توسعه فرهنگ و سنت حسنه وقف با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای کشور » «ترویج فرهنگ نوع دوستی و افزایش حس همکاری ، تعاون و نیکوکاری در جامعه از طریق رسانه های جمعی» « گسترش عرصه های نوین وقف»  «تلاش در جهت تقویت و افزایش مشارکت مردم در اداره ، عمران و ابادانی موقوفات ، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی»  «معرفی و تجلیل از فعالان رسانه ای در حوزه وقف »  «بستر سازی مناسب در جهت گسترش فرهنگ وقف از طریق طراحی آثار هنری و تولید فیلم وآثار هنری »  «شناسایی استعدادهای درخشان در هنر طراحی پوستر وارتقاء بخشیدن آن در جهت گسترش ترویج فرهنگ وقف»  «پرداختن به آثار وبرکات اجتماعی وفرهنگی وقف وموقوفات» «ایجاد نگرشی جدید به وقف از جنبه های مختلف فرهنگی وهنری»  «پرداختن به آثار وبرکات اجتماعی وفرهنگی وقف وپیامدهای ناشی از موقوفه خواری از طریق هنر هفتم» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می باشند.

بر اساس این گزارش آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره سی ام دیماه سال جاری بوده و شرکت کنندگان می بایستی آثار خود را به نشانی تهران ـ خیابان حافظ ـ خیابان نوفل لوشاتو ـ سازمان اوقاف و امور خیریه  ساختمان امام خمینی(ره) ارسال کنند.

 گفتنی است این آثار در سی ام بهمن ماه سال جاری داوری شده و جوایز این جشنواره که بصورت نقدی و از یک میلیون ریال تا بیست میلیون ریال می باشددر خردادماه سال آینده به شرکت کنندگان برتر اهدا خواهد شد.

 

شایان ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره می توانند به نشانی الکترونیک http://awqaf.ir/pages/showpage-584.aspx مراجعه نمایند./959/پ203/ن

ارسال نظرات