۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۰۰۳
آیت الله موسوی جزایری:

روی آوردن به قرآن، دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی را آسان می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که احساس می کنیم انقلاب اسلامی ایران در حال دستیابی به اهداف خود است، گفت: تزکیه قلوب و تربیت نفوس از مهم ترین اهداف انقلاب است که در برهه کنونی با روی آوردن به قرآن و کلام ائمه اطهار این مهم به محقق خواهد شد.
آيت الله موسوي جزايري نمايشگاه قرآن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، شب گذشته در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با قدردانی از دست اندرکاران ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، با بیان این که احساس می کنیم انقلاب اسلامی ایران در حال دستیابی به اهداف خود است، گفت: تزکیه قلوب و تربیت نفوس از مهم ترین اهداف انقلاب است که در برهه کنونی با روی آوردن به قرآن و کلام ائمه اطهار(ع) این مهم در حال تحقق است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خواسته ها و مراد دل، رسیدن به دولتی کریمه است که کشور ایران امروز به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و در آینده ای نزدیک به رهبری امام زمان(عج) به همه اهداف خود خواهد رسید.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: ارائه کتب دینی و برپایی مجالس مذهبی از ویژگی‌های دولت کریمه است که بحمدالله در نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم. 

برپایی نمایشگاه قرآن در 20 شهرستان استان خوزستان

 در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان این که ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان خوزستان نسبت به دوره های گذشته از تنوع بسیار خوبی برخوردار است، گفت: در این دوره بیش از 13 هزار عنوان کتاب و نرم افزار جهت استفاده علاقه مندان ارائه شده است.

 وی در ادامه تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت بیش از هزار عنوان کتاب به زبان عربی درحوزه دین و فرهنگ نیز آماده عرضه به علاقه مندان شده است.

حجت الاسلام سپهر به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در 20 شهرستان دیگر استان خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه قرآن در سوسنگرد و هندیجان افتتاح شده  است و تا روزهای آینده شاهد افتتاح دیگر نمایشگاه ها در سطح استان خواهیم بود.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از 7 تا 17 مرداد ماه از ساعت 18 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان علوم قرآنی خواهد بود./9464/پ202/س

 

ارسال نظرات