۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۴۰۴۵
امام جمعه بناب:

کم‌توجهی برخی مسؤولان در برابر راهبردهای رهبر انقلاب، به کشور ضربه زده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از کم‌توجهی برخی مسؤولان در سالیان گذشته نسبت به رهنمودها و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های اقتصادی گفت: اگر به دغذغه‌های مقام معظم رهبری توجه ‌شده و ایده و افکار رهبر انقلاب پی گیری می‌شد، وضع ما به مراتب بهتر از این بود.
امام جمعه بناب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مدیران و مسؤولان این شهرستان اظهار داشت: ایران از نعمت‌های سرشار الهی و منابع بزرگ طبیعی و انرژی برخوردار است، تنها بی‌برنامگی و ضعف مدیریت است که به مردم فشار می‌آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با وجود تمام فشارهای اقتصادی، وظیفه‌شناس و همیشه در صحنه بوده و هستند، چنان‌که در انتخابات سال گذشته به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حماسه‌ای تاریخی خلق کردند، مسؤولان و دولتمردان باید قدرشناس مردم باشند.

 

امام جمعه بناب با انتقاد از کم‌توجهی برخی مسؤولان در سالیان گذشته نسبت به رهنمودها و راهبردهای عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های اقتصادی گفت: اگر به دغذغه‌های مقام معظم رهبری توجه ‌شده و ایده و افکار معظمٌ‌له تعقیب می‌شد، قطعاً وضع ما به مراتب بهتر از این بود.

 

وی با اشاره به موقعیت و شرایط استثنایی کشور افزود: امروز ایران اسلامی به دلیل کینه‌توزی‌های قدرت‌های سلطه‌گر و زیاده‌خواه در شرایط حساسی قرار گرفته است؛ از این رو به تقویت اراده بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم و در چنین موقعیتی صبر و ایستادگی، مقاومت و مردانگی حرف اول را می‌زند.

 

حجت الاسلام باقری‌بنابی با تأکید بر این که در واقع امروز روز تدبیر، ابتکار و برنامه‌ریزی دقیق است و نظام مدیریت و برنامه‌ریزی مسؤولان کشور را می‌طلبد، گفت: در شرایط عادی مدیریت کشور زحمت زیادی ندارد، هنر مدیریت زمانی خود را نشان می‌دهد که کشور از شرایط عادی خارج باشد.

 

وی اعتماد عمومی نسبت به نظام را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: رؤسای قوای سه گانه بایستی با محور قرار دادن توصیه‌های رهبری، با صدق و صفا، مملکت را از گردنه‌های سخت عبور دهند، در غیر این‌صورت گرفتار مسائلی خواهیم شد که ما را از اصول باز داشته و سرگرم فرعیات خواهد کرد.

 

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رعایت انصاف از سوی بازاریان شد و اظهار داشت: اضطراب موجود در بازار، هم به بازاریان و هم به مصرف‌کنندگان آسیب می‌رساند؛ از این رو انتظار داریم دولت از تولیدگر و اصناف حمایت کند، البته نظام اسلامی نیز از بازار و بازاری توقع همیاری دارد.

 

حجت الاسلام باقری‌بنابی تصریح کرد: در شرایطی تورم و گرانی برخی کالاهای اساسی مردم فشار اقتصادی بر خانوارها وارد کرده است، شایسته نیست در بازار اسلامی، کم‌فروشی، احتکار و یا گران‌فروشی مشاهده شود، امروز نیازمند وحدت و وفاق ملی برای غلبه بر دشمنان نظام اسلامی هستیم./935/پ202/س

 

ارسال نظرات