۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۰۷۲
امام جمعه کوت عبدالله:

جهان امروز از نبود بصیرت و تقوا در رنج است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوت عبدالله با تأکید بر این که در برهه کنونی جهان از عدم وجود بصیرت و تقوا رنج می برد، بصیرت را سنبل آرامش در جهان معرفی کرد.
حجت الاسلام خضيراوي ، امام جمعه کوت عبدالله

 

حجت الاسلام جاسم خضیراوی، امام جمعه کوت عبدالله اهواز، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا مستقر در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بر اهمیت استفاده از ظرفیت های تبلیغ با در نظر داشتن دو عنصر مهم زمان و مکان تأکید و ترویج و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی را از محوری ترین ظرفیت های تبلیغ در ماه مبارک رمضان معرفی کرد.

 حجت الاسلام خضیراوی با بیان این که آغاز ماه مبارک رمضان سبب افزایش و توجه بیشتر به ظرفیت های تبلیغ می شود، ابراز داشت: نشر مفاهیم قرآنی در ماه رمضان که یک ماه قرآنی و معنوی است، سبب مصونیت جامعه از گرفتاری در پلیدی ها و زشتی ها می شود، که این کار مهم تبلیغی وظیفه و رسالت اصلی مبلغان روحانی است.

 امام جمعه کوت عبدالله به تبیین محورهای تبلیغ در ماه مبارک رمضان پرداخت و روزه و نشر آداب روزه داری، کتاب خوانی، ترویج و تبیین آموزه های مکتب انقلاب اسلامی ایران، نشر اندیشه های امام خمینی(ره) و بصیرت افزایی جامعه را از محوری ترین ظرفیت های تبلیغ در ماه مبارک رمضان معرفی کرد.

 بشر قرن بیستم و یکم تشنه معارف اهل بیت است

وی با تأکید بر این که در برهه کنونی جهان از عدم وجود بصیرت و تقوا رنج  می برد، بصیرت را سنبل آرامش در جهان معرفی کرد و گفت: با توجه به پیشرفت چشمگیر علم و دانش در دنیا، تشنگی به معارف اهل بیت(ع) و بصیرت افزایی از کلیدی ترین نیازهای بشریت در قرن بیست و یکم است.

حجت الاسلام خضیراوی با بیان اینکه علما و بزرگان دین علمداران بصیرت افزایی در جامعه هستند، رسانه ها و مطبوعات را به تبیین زندگانی علمای جهان اسلام به ویژه شیخ نمر باقر النمر دعوت و از اهتمام خبرگزاری رسا در نشر اخبار علما و مراجع تقدیر کرد.

 امام  جمعه کوت عبدالله با اشاره به برپایی ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، عرضه و ارائه کتب با موضوعات مختلف برای نسل جوان را از راهکارهای مثبت دست اندرکاران این نمایشگاه معرفی کرد و گفت: از دیگر راهکارهایی که می تواند در پیشرفت فرهنگی و دینی جامعه نقش بسزایی ایفا کند برپایی نمایشگاه های قرآنی و دینی در مناطق حاشیه ای شهر ها به ویژه اهواز است.

 حجت الاسلام خضیراوی در پایان سخنانش اختصاص بن کتاب برای طبقات مستضعف جامعه را خواستار شد و از اعلام آمادگی کوت عبدالله اهواز برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت خبر داد./9461/ت302/ب

ارسال نظرات