۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۰۹۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بصیرت سلاح مقابله با توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که امروز استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است، گفت: بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان ما را با شکست مواجه سازد، سلاح بصیرت و آگاهی است، البته ولایت مداری تنها راه کسب بصیرت و تشخیص حق از باطل است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در سومین جلسه اخلاق سپاه ناحیه امامت تبریز به تشریح وظایف شیعیان در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: مؤمنان بایستی از تمام ظرفیت‌های معنوی ماه ضیافت الهی برای تقرب به درگاه احدیت بهره جویند.

 

وی با اشاره به برخی از آیات قرآنی و روایات وارده، خاطرنشان کرد: نقش عقل در زندگی سالم و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی مؤثر است، اما هیچگاه نباید از آموزه‌های قرآنی و رهنمودهای نبوی و ائمه اطهار غفلت کرد، چراکه ایشان چراغ روشن هدایت برای بشر در ظلمات هستند.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به تکلیف شیعه در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: بر اساس فرمایش آن امام همام که می فرمایند « و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی روات احادیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجه الله علیهم » رسالت شیعه در دوران غیبت کبری شناخت امام عصر و تبعیت از ولایت فقیه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی مانند ستون خیمه نظام است که استواری این خیمه بزرگ، به استحکام ستون آن بستگی دارد، از این رو وظیفه همگان پشتیبانی از ولایت به عنوان نعمت بزرگ الهی است.

 

وی با بیان این‌که امروز استکبار جهانی با تغییر تاکتیک در مقابله با انقلاب اسلامی روی به جنگ نرم آورده است، گفت: بهترین سلاحی که می‌تواند دشمنان ما را با شکست مواجه سازد، سلاح بصیرت و آگاهی است، البته ولایت مداری تنها راه کسب بصیرت و تشخیص حق از باطل است.

 

حجت الاسلام ولایی با تاکید بر این‌که امروز عمده هدف استکبار جهانی در جنگ نرم ولایت فقیه است، ادامه داد: دشمنی استکبار با رهبری نظام به شیوه فرهنگی و شبهه افکنی خواهد بود، به این گونه که تلاش می کنند با القای شبهات و شایعات دروغین، در جهت تضعیف جایگاه و شان ولایت فقیه حرکت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با بیان این‌که رسالت ولی فقیه در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) همان مسیر مورد تاکید ائمه اطهار و فلسفه بعثت رسول اکرم(ص) است، گفت: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری مقدمه حرکت در صراط مستقیم الهی و سفارش شده از سوی قرآن، نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار است.

 

گفتنی است، سومین جلسه اخلاق در حسینیه سپاه ناحیه امامت تبریز  با حضور فرماندهان سپاه و نیرو های وظیفه برگزار شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات