۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۱۴۲

به کارگیری فارغ التحصیلان حوزوی در طرح ملی حافظان و قاریان قرآن

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با اشاره به همکاری حوزه علمیه شهرستان در برگزاری طرح حافظان و قاریان قرآن کریم گفت: بیشتر مربیان به کارگیری شده در این طرح از فارغ التحصیلان حوزه هستند.
به کارگیری فارغ التحصیلان حوزوی در طرح ملی حافظان و قاریان قرآن

 

حجت الاسلام علی اعتمادی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: با اشاره به طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن گفت: بر اساس دستور العمل اجرایی این طرح، ستاد راهبردی در شهرستان تشکیل شده است تا برنامه ریزی های لازم برای تحقق هرچه بیشتر این طرح انجام شود.

 

وی بیان داشت: دفتر امام  جمعه، ادارات تبلیغات و فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه، دانشگاه آزاد و پیام نور میاندوآب به عنوان اعضای ستاد در طرح برنامه های راهبردی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان را یاری می کنند.

 
حجت الاسلام اعتمادی گفت: بر اساس تصمیم گیری اعضای ستاد، 15 مسجد در سطح شهر و همچنین نظرگاه حضرت عباس به منظور برگزاری جلسات تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم انتخاب شده است.
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب با بیان اینکه سهمیه این شهر در تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در مجموع 500 نفر است، اظهار کرد: کلاسها از ابتدای ماه مبارک رمضان با شرکت 400 نفر آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه ثبت نام همچنان اداره دارد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای نام نویسی به محل برگزاری کلاسها و یا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.
 
حجت الاسلام اعتمادی با اشاره به همکاری حوزه علمیه شهرستان در برگزاری طرح حافظان و قاریان قرآن کریم گفت: بیشتر مربیان به کارگیری شده در این طرح از فارغ التحصیلان حوزه هستند.
 
این مسؤول تعداد مربیان مجری طرح را 30 نفر اعلام کرد./936/ت303/ب
ارسال نظرات