۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۱۵۸

فراخوان مقاله بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برگزاری کلاس های روش مقاله نویسی، معرفی مقالات برتر به نشریات و اهدای جوایز از امتیازات فراخوان مقاله بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان شده است.
بيستمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم

 

حجت الاسلام مجید حیدری فر، مدیر بخش پژوهش و گفت‏وگوی قرآنی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از فراخوان مقاله در این بخش خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند در دوازده موضوع تا پایان نمایشگاه مقاله خود را به این بخش ارائه دهند.

 

وی قرآن و حقوق مادر و فرزندان، عوامل موثر در تربیت فرزندان، عوامل استحکام خانواده از منظر قرآن، موانع استحکام خانواده از منظر قرآن، روش های پیشگیری از بحران های خانوادگی در قرآن، ویژگی خانواده قرآنی، ویژگی جوان قرآنی، علت محجوریت قرآن و روش های محجوریت زدایی از قرآن را برخی از موضوعات فراخوان برشمرد.

 

مدیر بخش پژوهش و گفت‏وگوی قرآنی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزاری کلاس های روش مقاله نویسی، معرفی مقالات برتر به نشریات برتر و اهدای جوایز را از امتیازات این فراخوان معرفی کرد و افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و انتخاب موضوع می توانند به بخش پژوهش بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مراجعه کنند.

 

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه  تا 24 مرداد از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت303/ی

 

ارسال نظرات