۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۱۶۰

حضور دانشگاه قرآن و حدیث در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ دانشگاه قرآن و حدیث با هدف معرفی دوره‌ها و رشته‌های علمی این دانشگاه در بخش قرآن و عترت بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور یافته است.
بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم

 

مسلم خرمشاد، مسؤول غرفه دانشگاه قرآن و حدیث در بخش قرآن و عترت بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‏که امسال در کنار آستان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) آثار خود را در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده‌ایم، گفت: در این غرفه دوره‌ها و رشته‌های علمی این دانشگاه برای بازدید کنندگان معرفی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز نام‌نویسیدوره های آمادگی کنکور سال 91 کارشناسی‌ارشد در این غرفه، اظهار داشت: این دوره ها در سه بسته زبان عربی، زبان انگلیسی و علوم قرآن و حدیث طراحی شده است و علاقه‌مندان با نام‌نویسی در نمایشگاه از تخفیف ویژه بهرمند خواهند شد.

مسؤول این غرفه ارائه لوح فشرده درسی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، ارئه سی‌دی آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و ارائه لوح‌های فشرده گوناگون مانند اخلاق، سیره پیشوایان دینی، تفسیر قرآن کریم و آشنایی با علوم قرآنی از دیگر فعالیت های این غرفه برشمرد.

وی با بیان این‏که این دانشگاه دارای دو رشته علوم حدیث و علوم قرآن است، ابراز داشت: امسال گرایش کلام و عقاید را در رشته علوم حدیث راه اندازی کرده ایم.

شایان ذکر است، از سال 91 دانشکده علوم حدیث به دانشگاه قرآن و حدیث ارتقاء پیدا کرده است.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه  تا 24 مرداد از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت303/ن

ارسال نظرات