۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۲۴۲
در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم صورت می‌گیرد؛

نام‌نویسی دوره‌های آموزشی مفاهمی قرآن کریم از سوی مؤسسه نسیم حکمت

خبرگزاری رسا ـ نام‌نویسی دوره‌های آموزشی مفاهیم قرآنی از سطح مقدماتی تا تخصصی از سوی مؤسسه نسیم حکمت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مجید صورت می‌گیرد.
بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم

 

حجت الاسلام محمد صادق موسوی، مدیر مؤسسه نسیم حکمت در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری طرح بشیر در این مؤسسه گفت: دوره‌های آموزشی مفاهیم قرآنی از سطح مقدماتی تا تخصصی به صورت ترمی و به سه روش حضوری، غیرحضوری و مجازی در این طرح گنجاند ه شده است.

وی استفاده از امکانات آموزشی مانند نرم افزار و کامپیوتر، آشنایی با تفاسیر قرآن کریم، آشنایی با روش ترجمه آیات قرآنی، آشنایی با اصطلاحات، ضرب‌المثل ها، داستان‌ها و نکات اخلاقی قرآنی، آشنایی با آیات کاربردی، اعتقادی و آیات‌الاحکام قرآن، آشنایی با شأن نزول و فضیلت سوره ها را بخشی از امتیازات این طرح برشمرد.

مسؤول غرفه مؤسسه نسیم حکمت خاطر نشان کرد: در راستای نشر و گسترش معارف دینی و قرآنی کارت پیامک هدهد طراحی شده است، در این طرح ارسال هفتگی پیامک‌های مذهبی و دینی و ارسال پیامک در موضوعات دینی پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام موسوی، مشاوره پایان‌نامه نویسی قرآنی و معرفی منابع به طلاب و دانشجویان علوم اسلامی و انسانی را ازدیگر فعالیت‌های این مؤسسه معرفی و خاطرنشان کرد: در پایگاه اینترنتی این مؤسسه، بخش معرفی پایان‌نامه و اتاق گفت‏وگوی علمی راه‌اندازی شده است.

 وی به حضور این مؤسسه در بخش نهادها و مؤسسات قرآنی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در دوره‌های آموزشی با تخفیف ویژه و دریافت کارت پیامکی هدهد می توانند به این غرفه مراجعه کنند.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه  تا 24 مرداد از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت303/ن 

ارسال نظرات