۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۲۴۳
شهریور ماه؛

نخستین یادواره هنری «قبله تهران» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره هنری «قبله تهران» در قالب نمایش خیابانی پیرامون زندگی نامه، خاطرات و داستان های مرتبط با مفاخر ری و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.
نخستين يادواره هنري قبله تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فراخوان نخستین یادواره هنری « قبله تهران» به منظور شناخت بهتر مفاخر شهر ری از سوی مرکز ری حوزه هنری استان تهران در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

در فراخوان این یادواره از هنرمندان نمایش خیابانی دعوت شده تا طرح های نمایش خیابانی خود را در سه موضوع « زندگی نامه، خاطرات و داستان های مرتبط با مفاخر متولد و ساکن شهرری» « زندگی نامه، خاطرات و داستان های مرتبط با مفاخر مدفون در شهرری» « زندگی نامه، خاطرات و داستان های مرتبط با حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) » به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.

 

گفتنی است، گروه های نمایشی که طرح آن ها تا بیست و پنجم مردادماه سال جاری به دبیرخانه یادواره ارسال شود مورد تأیید هیأت انتخاب قرار بگیرد از بیست و سوم شهریورماه تا بیست و نهم شهریور ماه به اجرای نمایش خود در اماکن مشخص خواهند پرداخت.

 

با توجه به این که این یادواره غیر رقابتی می باشد قابل ذکر است که گروه های نمایشی برگزیده از سوی هیات انتخاب به جشنواره های معتبر خیابانی معرفی خواهند شد و همچنین به هریک از آثار پذیرفته شده در این یادواره تا سقف پنج میلیون ریال کمک هزینه پرداخت خواهد شد.

 

علاقه‎مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این یادواره می توانند به نشانی الکترونیکی www.artehran.ir مراجعه کرده و یا با شماره 33749991- 021 تماس بگیرند. /959/د102/ب

ارسال نظرات