۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۲۵۷

نمایشگاه دائمی کتاب های حوزوی در تبریز راه اندازی می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه تبریز از راه اندازی نمایشگاه دائمی و فروش کتاب های حوزوی و دینی در حوزه علمیه طالبیه خبر داد.
کتابخانه

 

حجت الاسلام سیدحسین سیدی‌ثانی، مدیر حوزه علمیه تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نخستین نمایشگاه دائمی و فروشگاه کتب حوزوی و دینی آذربایجان شرقی در حوزه علمیه طالبیه تبریز راه اندازی خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که مکان فعالیت این فروشگاه در صحن مجموعه حوزه علمیه طالبیه و مسجد جامع تبریز با همکاری میراث فرهنگی استان مورد بهره بردازی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این مرکز تحت مدیریت حوزه علمیه تبریز تا پایان نیمه نخست سال جاری افتتاح خواهد شد.

 

حجت الاسلام سیدی‌ثانی با تاکید بر این‌که راه اندازی نمایشگاه دائمی و فروش کتب حوزوی همواره مورد نیاز جامعه حوزوی استان بوده است، گفت: تمامی کتب، نرم‌افزارها و محصولات فرهنگی ارائه شده در این مرکز برای طلاب با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه تبریز همچنین از برگزاری نمایشگاه فروش کتب دینی و محصولات فرهنگی در حوزه علمیه طالبیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در صحن مسجد جامع در طول ماه مبارک رمضان میزبان عموم مردم است، البته تمامی کتب نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی به فروش می رسد.

 

وی با اشاره به فعالیت کتابخانه جعفریه حوزه علمیه طالبیه اظهار داشت: عضویت در این کتابخانه برای عموم آزاد است و تاکنون ده‌ها عالم و روحانی واقف، کتب شخصی خود را برای استفاده عموم به این مرکز اهدا کرده اند.

 

حجت الاسلام سیدی‌ثانی افزود: علاوه بر کتابخانه جعفریه، در داخل حوزه علمیه طالبیه کتابخانه‌ای تخصصی ویژه طلاب این مرکز علوم دینی راه اندازی شده که حاوی کتب فقهی، تاریخی، فلسفه، قرآنی، اصول و کلام است و در آینده نزدیک توسعه خواهد یافت.

 

گفتنی است، حوزه علمیه طالبیه تبریز در جنب مسجد جامع و بازار بزرگ تاریخی این شهر واقع شده است./935/ت302/ب

ارسال نظرات