۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۲۷۷

عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری جلسه اخلاق آیت الله موسوی جزایری با مدیران استان خوزستان و برگزاری نشست مشترک سرپرست دفتر تبلیغات خوزستان با مدیر کل ارشاد از مهم ترین عناوین اخبار کوتاه استان خوزستان می باشد.
چند خبر کوتاه از خوزستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه اخلاق مسؤولان ادارات استان خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته دهم ماه مبارک رمضان در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

 در این مراسم سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام میرمحمدی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان خوزستان و سایر مسؤولان محلی و استانی حضور داشتند.

در این جلسه آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به بیان توصیه های اخلاقی به مسؤولان ادارات پرداخت.

 

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان ضمن تشکراز دست اندرکاران برگزاری این نشست، خواستار تداوم برگزاری چنین جلساتی شد.

 در ابتدای این دیدار سید جعفر حجازی استاندار خوزستان با اشاره به حجم بالای فعالیت های کاری در طول روز گفت: لازم است که به طور میانگین در هر ماه یک بار تذکرات اخلاقی و دینی از سوی علما به مسؤولان داده شود.

 

حجازی با بیان این که مسؤولان نباید از اصول اخلاقی فاصله بگیرند، گفت: همواره باید در کنار کارهای اجرایی، مسائل معنوی دینی و اخلاق اسلامی نیز رشد و تعالی پیدا کند تا بتوانیم در خدمت مردم به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهیم.

 

 استاندار خوزستان این جلسات را فرصتی برای همدلی و در کنار هم بودن دانست و افزود: چنین جلساتی سبب تقویت پیوند مسؤولان با روحانیت که همواره مبلغ اسلام و مروج معارف اهل بیت(ع) در جامعه بوده اند، می شود.

 

 گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا جلسات اخلاق مدیران ادارات استان خوزستان به صورت ماهیانه در محل بیت امام جمعه اهواز برگزار شود.

 

 این جلسه از سوی معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان برگزار شد.

 

استکبار تمام توان خود را صرف سرنگونی دولت سوریه کرده است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، روز گذشته در جلسه اخلاق آیت الله موسوی جزایری با مسؤولان استان خوزستان که در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد، فضای معنوی حاکم بر کشور را به سبب خون پاک شهیدان و تلاش ها ی روحانیت و مراجع دانست و افزود: این فضای معنوی حاکم سبب شده تا کشور به صورت یکپارچه در مقابل خطرات و توطئه های دشمن حفظ شود.

 

وی پیوند مردم با مسؤولان و روحانیت را از برکات انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دانست و افزود: هر روز بیش از گذشته شاهد افزایش فضای همدلی در سطح استان خوزستان هستیم.

 

استاندار خوزستان با اشاره به حجم بالای فعالیت های کاری در طول روز گفت: لازم است که به طور میانگین در هر ماه یک بار تذکراتی اخلاقی و دینی از سوی علما به مسؤولان داده شود.

حجازی با بیان این که مسؤولان نباید از اصول اخلاقی فاصله بگیرند، گفت: همواره باید در کنار کارهای اجرایی، مسائل معنوی دینی و اخلاق اسلامی نیز رشد و تعالی پیدا کند، تا بتوانیم در خدمت مردم به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهیم.

 

استاندار خوزستان این جلسات را فرصتی برای همدلی و در کنار هم بودن دانست و افزود: چنین جلساتی سبب تقویت ارتباط مسؤولان با روحانیت که همواره مبلغ اسلام و مروج معارف اهل بیت(ع) در جامعه بوده اند، می شود.

 

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام تأکید کرد: باید به همان میزان که جبهه استکبار تحرکات خود را علیه ایران اسلامی در تمامی زمینه ها از جمله فرهنگی و اقتصادی بیشتر کرده است، مردم نیز باید به همان اندازه ظرفیت خود را بالا ببرند که بحمدالله نیز چنین است و مردم در عرصه های مختلف این توانایی خود را نشان دادند.

 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید چنین مردمی را که در عرصه های مختلف پایبندی خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان داده را حفظ و از هیچ خدمتی به آنان دریغ ننمایند، خدمت به این مردم افتخاری بزرگ است.

 

حجازی تصریح کرد: پیشرفت های روز افزون دولت جمهوری اسلامی ایران نقطه ی امیدواری مردم ما و زمینه یأس دشمنان را فراهم کرده است.

 

وی با بیان این که استکبار تمام توان خود را صرف سرنگونی دولت سوریه کرده است گفت: بحمدالله این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و تدابیر جمهوری اسلامی ایران حمایت معنوی از مردم سوریه است  و با این آگاهی که در راستای حمایت از نظام حاکم در مردم سوریه به وجود آمده است، شکست سنگینی در انتظار دشمنان سوریه خواهد بود.

نشست مشترک سرپرست دفتر تبلیغات خوزستان با مدیر کل ارشاد برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست مشترک حجت الاسلام محمد دبیری فرد، سرپرست دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شب گذشته به منظور تعامل و همکاری میان دو نهاد و همچنین بررسی مسائل موجود در جامعه برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، حجت الاسلام دبیری فرد در این نشست به معرفی فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی و مأموریت های محوله به این دفتر و ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های انجام شده از سوی دفتر نمایندگی خوزستان پرداخت.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان آماده انجام هر گونه فعالیت برای پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء فرهنگ ناب محمدی (ص) در سطح جامعه است، اظهار داشت: هم اکنون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان آماده انجام هر گونه فعالیت فرهنگی و تبلیغی برای ارتقاء فرهنگ جامعه ایران است.

 

همچنین حجت الاسلام سپهر در بخش دیگری از این نشست با تشکر و قدردانی از حضور سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی و ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده از سوی این دفتر، بیان داشت: فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام اسلامی و از بین بردن دسیسه های فتنه انگیز و منحرف دشمنان دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان این نشست با اعلام آمادگی در خصوص انجام فعالیت و همکاری های دو جانبه، اظهار داشت: امید است با تعامل و همکاری این دو نهاد در خوزستان در خصوص پیشرفت مسائل فرهنگی و دینی رتبه قابل توجهی در سطح کشور را به خود اختصاص دهد که این مسأله در گرو اتحاد، همدلی، همکاری و تعامل میان سازمان های فرهنگی استان است.

 

گفتنی است در پایان این نشست رویکردهایی در خصوص پیشبرد مسائل فرهنگی استان اتخاذ شد./9464/پ202/ب 

ارسال نظرات