۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۳۴۳۱۶
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

دشمنان از صدور ارزش های انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه واهمه دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که بحران شدید مالی و اقتصادی سراسر اتحادیه اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است، گفت: تحریم ایران در چنین شرایطی، بر مشکلات اقتصادی غرب افزوده است.
حجت الاسلام كاملي فر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه اردبیل اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی غرب علیه ایران اسلامی، مساله جدید نیست، ملت در طول 32 سال گذشته با انواع تهدیدها و تحریم‌ها رو به رو بوده‌اند.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان بیشتر بر جنبه‌های روانی تحریم‌های اقتصادی حساب باز کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رسانه‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته، تبلیغات سوء گسترده‌ای علیه کشور آغاز کرده‌اند که نشان از ترس و واهمه آنان از صدور ارزش‌‌های انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه است.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر تصریح کرد: متضرر اصلی تحریم ایران، خود غرب بوده است، امروز بحران شدید مالی و اقتصادی سراسر اتحادیه اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است، در حقیقت تحریم ایران در چنین شرایطی، بر مشکلات اقتصادی غرب افزوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به این‌که دشمنان سال‌ها تلاش داشته‌اند تا فرهنگ مصرف‌گرایی و پرهیز از گرایش مردم به خرید کالای ایرانی را رایج کنند، افزود: ملت ایران با تبعیت از توصیه‌های رهبری نظام و با پرهیز از مصرف محصولات خارجی و حتی با صرفه‌جویی سعی خواهد کرد دشمنان را در تحقق اهداف شوم‌شان خود ناامید کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را رمز عبور از تحریم‌ها دانست و با تاکید بر تکیه به نیروی انسانی کارآمد، توانمند و متعهد داخلی اظهار داشت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند؛ اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه واقعیتی است که می‌بایست محقق شود.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای رهبری در دیدار اخیر با مسؤولان نظام اسلامی گفت: رهبری با بیان این‌که مشکلات و فشار‌ها، کوچک‌تر از تصمیم، اراده و آرمان‌های این ملت است، نشان دادند که برای عبور از تحریم‌ها و فشارهای استکبار جهانی نیازمند عزم جدی همگانی در راه تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل خواستار واکاوی اقتصاد مقاومتی از سوی کارشناسان و صاحب‌نظران شد و افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک حرکت الگویی در رسیدن به خود اتکایی کشور بایستی از سوی مردم و مسؤولان مورد توجه قرار گیرد، یقین داریم با همت جوانان و نیروهای مستعد و با روحیه بسیجی قادریم تمام مایحتاج داخلی را خود تولید کرده و از وابستگی‌های اقتصادی جلوگیری کنیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات