۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۳۴۹
کوثری:

برخی افراد و جریان‌ها به دنبال پاکسازی چهره فتنه‌گران هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های برخی از احزاب و رسانه‌ها برای پاکسازی چهره اصلاحات و فتنه گران، گفت: ملت بصیر ایران اجازه ورود فتنه گران به عرصه سیاسی کشور را نخواهند داد.
محمد اسماعيل کوثري
 
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، تلاش برخی از احزاب و رسانه‌ها برای پاک سازی چهره فتنه گران و اصلاح طلبان را بی ثمر خواند و گفت: ملت بصیر ایران اجازه ورود فتنه گران به عرصه سیاسی کشور را نخواهند داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اصلاحات و فتنه گران در میان مردم جایگاهی ندارند، ابراز کرد: آنها به دنبال تطهیر خود هستند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده وارد عرصه سیاسی کشور شوند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فتنه گران و کسانی که به دنبال تطهیر آنها هستند بدانند با این گونه اقدامات نمی‌توانند اعمال گذشته خود را از اذهان ملت ایران پاک کنند.
کوثری گفت: اصلاح طلبان و فتنه گران زمانی می‌توانند به صحنه سیاسی کشور باز گردند که در پیشگاه ملت از فتنه 88 اعلام برائت کرده و با محکومیت اقدامات گذشته خود و اطرافیان، اقدام مثبتی را صورت دهند و بدانند در غیر این صورت مطرود ملت هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برخی از فتنه گران مورد عفو نظام اسلامی قرار گیرند و در چارچوب نظام دوباره به فعالیت مشغول شوند، قطعاً مردم نسبت به این افراد نگاه مثبتی ندارند و مورد اقبال قرار نخواهند گرفت./927/ت302/ج
      
ارسال نظرات