۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۳۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه اصفهان:

هیچ عاملی نمی تواند مانع حرکت قطار انقلاب شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، تحریم ها در نظام اسلامی را بی اثر خواند و گفت: هیچ عاملی نمی تواند مانع حرکت قطار انقلاب اسلامی شود.
پرچم ايران
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی فر نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جلسه فرماندهان و شورای سازمان و حوزه های بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان گفت: جنگ احزاب در میان جنگ های صدر اسلام ویژگی های به خصوصی دارد، از جمله آن خصوصیات ویژگی غربال گری اعتقادی و فکری جبهه خودی بود، این غربال گری باعث شد رفتارهایی از بعضی افراد بروز کند که این رفتارها تا قبل از آن از این افراد امید نمی رفت.
وی اظهار داشت: ما الآن در یک شرایط سخت و جنگ واقعی هستیم، همه آنهایی که در هشت سال جنگ تحمیلی پشت سر صدام بودند الآن خود به صحنه جنگ آمده اند و در حال حاضر یک عده که در درون مدعی بودند و هنوز مدعی‌اند، بستر غربال گری برای آنان فراهم شده است.
وی اظهار داشت: غربی ها و اروپایی ها در این سی سال با تحریم های خود، ما را واکسینه کرده اند، از این رو آنها خودشان هم می دانند که تحریم ها در ایران بی اثر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطر نشان کرد: دولت های سازندگی و اصلاحات هر دو به دنبال روزنه ایجاد ارتباط با آمریکا بودند همان گونه که چند روز پیش آقای هاشمی به این مطلب اذعان کرد.
وی اظهار داشت: برخی از افراد در جلسه ای خدمت رهبر معظم انقلاب گفته بودند ما در شرایط شعب ابی طالبیم، حضرت آقا در همان جلسه جواب آنها را داده بودند که شما خیال می کنید، اینها تا شما را خفه نکنند رها نمی کنند.
حجت الاسلام طیبی فر خاطر نشان کرد: دولت سازندگی و اصلاحات شعارهای سیاسی می دادند و در لوای آن مثل اختاپوس در مسائل اقتصادی افتادند، این شبکه های اختاپوسی وقتی کودتای 87 و فتنه 88 را راه انداختند و نتیجه نگرفتند، این فتنه اقتصادی را به راه انداخته اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اظهار داشت: قطار انقلاب در حال حرکت است و هیچ عاملی نمی تواند آن را متوقف کند، البته عواملی هستند که بتوانند سرعت این قطار را کم کنند و در حال حاضر پانزده الی بیست درصد مشکلات اقتصادی به خاطر تحریم است./929/202/ج
ارسال نظرات