۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۳۴۴۳۹
به همت حوزه هنری خراسان رضوی؛

کلاس های فرهنگی هنری ویژه حوزویان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر طلاب هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی از برگزاری کلاس های فرهنگی هنری ویژه حوزویان خبر داد.
خوشنويسي
 
حجت الاسلام مجتبی درحی، مسؤول دفتر طلاب هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: با هدف تقویت و ارتقای سطح آموزش های فرهنگی ـ هنری جامعه حوزوی و خلق آثار فاخر هنری، کلاس های آموزشی ویژه حوزویان از سوی این دفتر برگزار می شود.
 
وی داستان نویسی، ادبیات داستانی کودک و نوجوان، شعر، خوشنویسی، رمان، کاریکاتور و موسیقی را از عناوین این کلاس ها عنوان و تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت نام نویسی از ابتدای مردادماه تا پایان سال سال جاری در ساعات اداری به مرکز آموزشی اشراق واقع در حاشیه میدان تقی آباد مشهد مراجعه کنند.
 
حجت الاسلام درحی با بیان اینکه کلاس ها در نوبت بعد از ظهر برگزار خواهد شد، افزود: فیلم سینمایی «شور شیرین» نیز به صورت رایگان ویژه حوزویان و خانواده های آنان در محل سینماهای قدس و سیمرغ مشهد اکران می شود. 
 
مسؤول دفتر طلاب هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی، هدف از این طرح را  آشنایی حوزویان و مبلغان با آثار فاخر سینمایی دانست و گفت: ائمه محترم جماعات مساجد جهت دریافت بلیط، می توانند به مرکز رسیدگی به امور مساجد و سایر طلاب  از ساعت 9 تا 13 به مرکز آموزشی اشراق مراجعه کنند.
 
وی همچنین از برگزاری دوره های آموزش تخصصی فیلمنامه نویسی و فقه هنر(ویژه طلاب)  با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مرکز پژوهش های اسلامی صداوسیمای خراسان رضوی، در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد./930/ت302/ع
ارسال نظرات