۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۴۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تبعات بحران غرب دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: آرمان عدالت‌خواهی و حق‌طلبی ملت ایران به گوش تمام جهانیان رسیده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه تبریز با اشاره به فشارهای روانی و تحریم‌های اقتصادی غرب علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: تحریم‌های جدید اقتصادی از پیش شکست خورده بود.

 

وی با بیان این‌که سخن از تحریم‌های جدید علیه ایران مساله‌ای مضحک خواهد بود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که بحران شدید اقتصادی اروپا و آمریکا را فرا گرفته است، تحریم ایران بر مشکلات دولتمردان غربی در رفع معضل بیکاری، فقر و ورشکستگی کارخانجات و بانک‌های بزرگ افزوده است.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که آرمان عدالت‌خواهی و حق‌طلبی ملت ایران به گوش تمام جهانیان رسیده است، گفت: در شرایطی که غرب به دنبال کنترل اوضاع خاورمیانه و شمال آفریقا است، خود گرفتار موج بیداری اسلامی در اروپا و آمریکا شده است، در آینده نه چندان دور تبعات بحران غرب دامن رژیم صهیونیستی را نیز خواهد گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که هدف اصلی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا در سرکوب مسلمانان و انقلابیون کشورهای منطقه، براندازی نظام اسلامی ایران است، گفت: سال‌هاست که صدور معنوی انقلاب اسلامی تحقق یافته، اراده خداوند است که این انقلاب بتواند در جهان به عنوان الگو معرفی شود و رژیم‌های جعلی و خودکامه وابسته به غرب را سرنگون کند.

 

وی با بیان این‌که بیداری اسلامی و عزت امروز نظام اسلامی ایران از برکات وجودی ولایت فقیه و رهبری الهی در کشور است، ادامه داد: ولایت عامل بصیرت و شناخت حق از باطل در کوران حوادث و فتنه ها است، در حقیقت ولایت مداری رمز سعادت دنیا و آخرت و قبولی اعمال در درگاه خداوند متعال است.

 

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که نشانه‌های اضمحلال رژیم صهیونیستی در منطقه مشاهده می شود افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نخستین جرقه برای فروپاشی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در منطقه بود،  امروز با وجود تمام تلاش‌های غرب برای حفظ امنیت اسرائیل، پایه‌های ظلم و جور در منطقه متزلزل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ملت‌های مسلمان منطقه دیگر حاضر نیستند از الگوهای آمریکایی اصلاحات و حقوق بشر تبعیت کنند، وقتی مرکز قیام مردم، نماز جمعه و مساجد و شعار الله اکبر باشد، نشان دهنده آن است که استکبار جهانی تلاشی بیهوده در تبلیغ موج بیداری اسلامی با عنوان حرکت اجتماعی و اقتصادی داشته است./935/پ203/ب

ارسال نظرات