۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۳۴۴۸۵
به همت مدرسه علمیه خواهران تبریز؛

عرضه تولیدات فرهنگی پیرامون عفاف و حجاب در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز تولیدات فرهنگی متنوعی در زمینه عفاف و حجاب در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه داشته است.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه خواهران صادقیه تبریز به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تولیدات فرهنگی متنوعی عرضه کرده است.

بنابر این گزارش کتابچه هایی در حوزه حجاب و عفاف در دو جلد با محتوای احادیث و احکام حجاب با جلد رنگی آماده شده است و علاوه بر این بر اساس این دو کتابچه، مسابقه ای نیز طرح شده است که هر روز به ده نفر از برندگان در این غرفه جوایزی اهدا می گردد. 

بازی حافظه راه بهشت متناسب کودکان بالای هشت سال از دیگر تولیدات فرهنگی این حوزه علمیه می باشد. این بازی، فلش کارت هایی در چهار جعبه است که کل مواردی که در قرآن به عنوان راهنمای بهشت و راهنمای جهنم عنوان شده، در این بازی آورده شده است.

گفتنی است، محصول فرهنگی دیگر این حوزه، نرم افزار تخصصی برای ریحانه می باشد که شامل گفتمان در مورد حجاب، کتابخانه دیجیتالی، پرسش و پاسخ، سخنرانی، صد و پنجاه مقاله، گنجینه حدیث و داستان هایی در مورد حجاب می باشد.

 مستند خون بهای شهیدان محصول دیگر این حوزه در این نمایشگاه می باشد که در آن به ضرورت و ارزش حجاب و عفاف در جامعه پرداخته شده است.

 علاقه‎مندان جهت بهره برداری از این محصولات می توانند همه روزه از ساعت 17 تا 24 به غرفه حوزه علمیه خواهران بخش حوزوی نمایشگاه واقع در شبستان مصلی مراجعه کنند./959/پ202/ب

ارسال نظرات