۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۴۸۹
امام جمعه رشت:

اتحاد استکبار برای نابودی پایگاه مقاومت در سوریه تلاش ناپایدار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان اتحاد عوامل استکبار جهانی برای نابودی پایگاه مقاومت در سوریه را اتحادی ناپایدار دانست.
نماينده ولي فقيه در گيلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در خطبه نخست نماز جمعه رشت با تقسیم فضیلت های اخلاقی به دو بخش محاسن و مکارم اخلاقی، گفت: خوشرویی و نیش دار حرف نزدن اساس محاسن اخلاقی است.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که محاسن اخلاقی در روایات اسلامی به صورت بخشش گناه کسی که از خطای خود پشیمان شده است، تعریف شده
است، افزود: مسلمانان ماه رمضان را ماه تمرین  تحصیل محاسن و مکارم اخلاقی قرار می دهند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: با اخلاق نیکو می توان دل های مردم را به ارحتی به دست آورد.


حجت الاسلام والمسلمین قربانی در خطبه دوم نماز جمعه با گرامیداشت 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران زوایای فراموش شده  جامعه را به مسؤولان انتقال می دهند.


نماینده ولی فقیه در گیلان، طرح نقد سازنده را از وظایف مهم خبرنگاران برشمرد و گفت: خبرنگران از طرح مباحثی که باعث سوء استفاده دشمنان می شود، پرهیز کنند.


امام جمعه رشت حوادث سوریه را جریانی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: استکبار جهانی پس از ناامیدی از پیروزی در جنگ سخت علیه مقاومت به فکر نابودی پایگاه مقاومت از طریق جنگ های تروریستی است.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، اتحاد عوامل استکبار جهانی برای نابودی پایگاه مقاومت در سوریه را اتحادی ناپایدار دانست و گفت: نابودی مقاومت در سوریه، ایران و حزب الله لبنان را بی آسیب نخواهد گذاشت.


خطیب نماز جمعه رشت در ادامه با اشاره تصویب طرح خرید مشتقات نفت از ایران، گفت: برای مقابله با تحریم ناگزیر از پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه هستیم.


حجت الاسلام والمسلمین قربانی یادآور شد: جنگ دوران کنونی مانند دوران دفاع مقدس بلکه شدیدتر است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر مدیریت صحیح مسؤولان برای برون رفت موفقیت آمیز از تحریم ها، اعلام کرد: مدیریت جامعه باید به گونه ای باشد که مردم به راحتی  وضع موجود را تحمل کنند و دشمنان نتوانند بر ما غلبه داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در گیلان بیان داشت: ایران اسلام در دوران اقتدار و عزت خود است و به آسانی تحریم ها را پشت سر خواهد گذاشت./950/پ202/ب

ارسال نظرات