۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۴۹۸
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

دشمنان چشم دیدن پیشرفت نظام و ملت ایران را ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را به خاطر پیشرفت های کشور و ملت در عرصه های مختلف عنوان کرد.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، بر ضرورت توجه مسؤولان به تحقق شعار امسال تأکید کرد و گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید داخلی توطئه دشمنان را خنثی می کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ولایت امانتی الهی است و باید به اهل آن سپرده شود، ابراز کرد: اگر در طول تاریخ این امر ولایت به دست صاحبان اصلی آن می رسید این همه ظلم در جهان روا نمی‌شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کشتار مردم مظلوم میانمار را محکوم کرد و اظهار داشت: امروز شاهد کشت و کشتار و جاری شدن سیل خون عده‌ای مسلمان بی گناه از سوی ایادی استکبار جهانی هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی خواستار توجه مسؤولان و مردم به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شد و اظهار کرد: همه تلاش کنند تا با پیروی از این رهنمودها مشکلات کشور را حل کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به وظیفه سنگین مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و بر ضرورت امانتداری مسؤولان تأکید کرد و گفت: مردم کسانی را انتخاب کنند که ولایت الهی و ائمه اطهار(ع) را پذیرفته و به رهنمودهای دین عمل کنند و سراغ بنی صدرهایی که به کشور خیانت می‌کنند نروند.
وی نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را به خاطر خنثی کردن توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان نمی توانند پیشرفت ایران را ببینند و برای ضربه زدن به ملت دست به هر اقدامی می زنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  بیداری اسلامی و مقاومت مسلمانان را موجب به خطر افتادن منافع آمریکا و برخی از کشورهای اسلامی دانست و بیان داشت: امروز برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی با استکبار جهانی هم پیمان شده‌ و علیه کشور سوریه عمل می کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان این‌که دشمنان به دنبال دست برداشتن ملت ایران از انرژی هسته‌ای هستند، گفت:‌ رها کردن انرژی هسته‌ای مانند این است که ما نفت خود را رایگان در اختیار کشورهای دیگر بگذاریم در حالی که ارزش انرژی هسته‌ای در آینده همچون سوخت‌های امروزی است./927/پ202/ج
ارسال نظرات