۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۵۲۱

رونمایی از 16 اثر جدید قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم رونمایی از 16 اثر جدید قرآنی از منشورات مرکز پژوهشی قرآن کریم المهدی و مؤسسه پژوهش های قرآنی المهدی برگزار می شود.
نمايشگاه قرآن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم رونمایی از شانزده اثر جدید قرآنی از منشورات مرکز پژوهشی قرآن کریم المهدی و مؤسسه پژوهش های قرآنی المهدی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، قرآن پژوهان و سخنرانی خانم لاله افتخاری، رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 

این آثار قرآنی تألیف حجت الاسلام محمد علی رضایی اصفهانی است و با موضوعات، مجموعه پرسش و پاسخ های قرآنی در 12جلد در موضوعات: قرآن شناسی، مهدویت، مباحث اعتقادی، قرآن و علوم طبیعی، قرآن و علوم تجربی، قرآن و علوم انسانی، روابط دختر و پسر، فلسفه احکام و تربیت، پیامبر مهر و پاسخ به شبهات قرآنی در سه جلد و دیگر آثار در موضوعات تفسیر قرآن کریم، انس با قرآن و سیر مطالعاتی در دانش های قرآنی، ترجمه آموزشی قرآن کریم و تعامل قرآن و علوم نگارش شده است.

 

گفتنی است، این مراسم ساعت 19  امروز، در سالن همایش بخش تحول علوم انسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود./958/پ203/ب

ارسال نظرات