۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۵۴۵
با هدف توسعه آموزش های قرآنی؛

طرح تفسیری بینات در ماکو برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ماکو از برگزاری طرح تفسیری بینات با هدف توسعه آموزش های قرآنی در ماکو به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
قرآن

 

حجت الاسلام رضا ابراهیمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ماکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح بینات با محوریت تفسیر سوره های فتح و دخان همزمان با دهه دوم ماه مبارک رمضان دراین شهرستان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 50 نفر از علاقه مندان به تفسیر کلام وحی در این طرح شرکت دارند، محل برگزاری این طرح را مسجد جامع شهرستان ماکو عنوان و تصریح کرد: مفاهیم سوره فوق از سوی حجت الاسلام رنجبری، امام جمعه ماکو ارائه می شود.

 

این مسؤول مدت اجرای این طرح را 23 جلسه اعلام و اظهار داشت: به شرکت کنندگان پس از حضور در آزمون پایانی گواهی قرانی مرتبط صادر می شود.

 

وی همچنین در ادامه به برگزاری طرح جزء خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: این طرح نیز همزمان با فرارسیدن ماه رمضان شروع شده و هم اینک سه مسجد شهرستان ماکو پذیرای این محفل قرآنی است.

 

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی، مسابقه تفسیر سوره حمد و 14 سوره پایانی قرآن کریم از دیگر فعالیت های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ماکو است که اطلاع رسانی آن آغاز شده و پس از تکمیل ثبت نام اجرا می شود.

 

وی در تشریح این طرح بیان داشت: شرکت کنندگان پس از ثبت نام فایل صوتی استاد محمد علی انصاری را به همراه پاسخنامه مربوطه دریافت کرده و تا پایان دهه اول شهریور ماه فرصت دارند با پاسخ نامه های مسابقه را ارائه دهند و در ارزیابی نهایی تعداد پاسخ های درست شرکت کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ماکو، در پایان اجرای طرح 1446، طرح توانمدسازی آحاد مردم در قرائت و روخوانی صحیح نماز و برگزاری دوره های تربیت معلم را از دیگر فعالیت ها عنوان و یادآور شد: در راستای تربیت نیروی متخصص قرآنی دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی در شهرستان شوط اجرا می شود./936/ت302/ب

ارسال نظرات