۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۶۰۹

مروری بر زندگی شهید بابایی در برنامه« مجله روز» رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ‌ برنامه «مجله روز» رادیو معارف به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی، مروری بر زندگی این سردار شهید دارد.
راديو معارف ، شهيد بابايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، 15 مرداد هم‌زمان با سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی است. بزرگ مردی که در مکتب شهادت پرورش یافت. مجاهدی که زهد و تقوایش بسان دریایی خروشان بود و هر لحظه از زندگانیش موج‌ها در برداشت. مرد وارسته‌ای که سراسر وجودش عشق و از خودگذشتگی و کرامت بود، رزمنده‌ای که دلاور میدان جنگ بود و مبارزی سترگ با نفس اماره‌ی خویش. از آن زمان که خود را شناخت کوشید تا جز در جهت خشنودی حق تعالی گام برندارد. به راستی او گمنام، اما آشنای همه بود. از آن روستاییِ ساده دل، تا آن خلبان دلیر و بی باک.

 

به همین مناسبت برنامه«مجله روز» رادیو معارف به فرازهایی از زندگی این امیر شهید می‌پردازد. در این برنامه امیر سرتیپ احمد مهرنیا از دوستان و همرزمان شهید به بیان گوشه‌هایی از زندگی این شهید بزگوار می‌پردازد.

 

برنامه «مجله روز» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه کنندگی و سردبیری سید محمد مهدی رکنی یکشنبه 15 مرداد 91 ساعت 8:40 صبح تقدیم شنوندگان شبکه سراسری معارف خواهد شد./919/د103/ن

 

ارسال نظرات