۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۶۳۳
سی‎بی اس نیوز:

نسل چهارم موشک فاتح ایران با موفقیت آزمایش شد

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری سی‎بی‎اس نیوز اندک زمانی پس از انتشار خبر آزمایش نسل چهارم موشک‌های فاتح ۱۱۰ به انتشار خبر آن پرداخت.
فاتح

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری سی‎بی اس نیوز با بازتاب آزمایش موفقیت آمیز موشک فاتح 110 نوشت:  نسل جدید این موشک می تواند با دقت بالا اهداف دریایی را مورد اصابت قرار دهد و یکی از دقیق ترین سلاحها در میان تسلیحات نظامی ایران محسوب می شود.

 

این خبرگزاری به اظهارات سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و نوشت: وزیردفاع ایران امروز از انجام موفقیت آمیز آزمایش موشک فاتح 110 که دقت بسیار بالایی در حمله به اهداف را دارد، خبر داد.

 

وی افزود: با استفاده از روش‌های هدایتی نوین، سیستم نقطه زنی بر روی موشک نصب و در آزمایش پروازی انجام شده، توانایی آن در اصابت به هدف ، بدون انحراف اثبات گردید و علاوه بر افزودن قابلیت جدیدی به توانمندیهای عملیاتی نیروهای مسلح ،ایران را جزو معدود کشورهای تولید کننده این نوع از موشک در سطح دنیا قرار داد.

 

خبرگزاری سی‎بی اس نیوز نوشت: ایران زمانی موشک فاتح را آزمایش می کند که از سوی اسرائیل تهدید به جنگ شده است و ایران در پاسخ نیز گفته است در صورت حمله این رژیم را محو خواهد کرد./982/ب903/ک

ارسال نظرات