۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۳۴۶۷۴
فرمانده انتظامی قم خبر داد؛

محدودیت‌های ترافیکی همزمان با لیالی قدر در قم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم از اجرای طرح های ترافیکی همزمان با لیالی پر خیر و برکت در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران خبر داد.
مجتبايي فرمانده انتظامي قم
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، ‌امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران، با تبریک روز خبرنگار، به بیان اهمیت نقش و تاثیر رسانه ها و مطبوعات در ارتقای امنیت اجتماعی پرداخت.
وی با تاکید بر این‌که رسانه ها باید نیروی انتظامی را در ارتقای امنیت جامعه کمک کنند، ابرازداشت:‌ به هر میزان عملکرد نیروی انتظامی و پلیس به موقع اطلاع رسانی شود اطمینان مردم نیز به نیروی انتظامی و نظام مقدس اسلامی بیشتر خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبرنگاران را نمایندگان امین مردم دانست و با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه، اظهار داشت:‌ خبرنگاران می توانند با نقش آفرینی مثبت نظرات، دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات مردم را به گوش مسؤولان برسانند و از سویی دیگر خدمات دستگاه های اجرایی و نظام را تبیین کنند.
سردار مجتبایی بیان داشت:‌ خبرنگاران از سرمایه های مهم اجتماعی به شمار می آیند و اگر اعتمادشان به پلیس جلب شود در پیشرفت کار نیروی انتظامی و انجام وظایف آنان می توانیم شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.
وی در ادامه اهداف و برنامه های نیروی انتظامی استان قم را تشریح کرد و گفت: ارتقای سطح دانش و معلومات شغلی کارکنان با برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی، اجتماعی کردن فضای کنترل جرم، فراخوانی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی در تامین امنیت استان و آمایش اجتماعی و انتظامی از مهم ترین اهداف نیروی انتظامی در سال جاری به شمار می آید.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش جرائم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:‌ در پانزده روز ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روزه خواری 62درصد کاهش، جرائم اخلاقی 31درصد کاهش و جرائمی همچون قتل، سرقت های خشن و سایر جرائم بین چهار تا صددرصد کاهش یافته است.
سردار مجتبایی با اشاره به شب های قدر از اجرای طرح های ترافیکی در محدوده حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: همزمان با لیالی پر خیر و برکت قدر محدودیت های ترافیکی در خیابان های منتهی به حرم مطهر و مسجد جمکران اعمال و تردد هرگونه وسایل نقلیه در این مسیرها ممنوع خواهد شد تا شهروندان به راحتی بتوانند در برنامه های این دو مکان مقدس حضور یابند.
گفتنی است، در پایان نشست خبری فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از اصحاب رسانه استان تجلیل شد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات