معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:
از ظرفیت قرآن در تبلیغ و تولید محتوا استفاده شود
خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی محوری و با سابقه درخشان در علوم و فرهنگ اسلامی از ارکان نمایشگاه قرآن به حساب می آید و تولیدات فاخر و کارشناسان خبره این دفتر برغنای نمایشگاه می افزاید.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور دفتر تبلیغات اسلامی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی محوری و با سابقه درخشان در علوم و فرهنگ اسلامی از ارکان نمایشگاه قرآن به حساب می آید و تولیدات فاخر و کارشناسان خبره این دفتر بر غنای نمایشگاه می افزاید و بدون حضور دفترتبلیغات اسلامی نمایشگاه قرآن کامل نیست.
وی افزود: با توجه به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی بسیارگسترده دامن و دارای ماموریت های متنوع و فراوانی است برخی از ابعاد و فرآورده های آن مورد غفلت قرار می گیرد.
معاون فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی در پاسخ به این سوال که حضور در چنین نمایشگاه هایی چه نقشی در توسعه و تبلیغ فعالیت های قرآنی دفترتبلیغات اسلامی و معرفی آن به مخاطبان دارد گفت: حضور دفتر تبلیغات اسلامی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از یک سو این فرصت را به مخاطبان خاص و عام می دهد که تولیدات و ظرفیتهای شگفت دفتر را در عرصه با شکوه قرآن کریم بشناسند.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر مدیران و مسوولان دفتر را بیشتر به این موضع واقف می سازد که به وضع موجود بسنده نکنند و از این ظرفیت پایان ناپذیر و مقدس بیش از گذشته در تولید و تبلیغ بهرهمند شوند/9192/د103/ن
ارسال نظرات