۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۷۱۵
آیت الله قبلان:

اسرائیل منبع شرارت در سوریه است

خبرگزاری رسا ـ مسوول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، رژیم صهیونیستی را منبع شرارت در سوریه خواند و بر لزوم توجه ملت های عربی و اسلامی به توطئه های این رژیم تاکید کرد.
شيخ عبدالامير قبلان، رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به بحران بوجود آمده در سوریه گفت: لبنانی ها باید پیامدهای خطرناک بحران سوریه را مورد بررسی دقیقی قرار دهند و در جهت حفظ وحدت ملی و تقویت کشور و ارگان های آن تلاش کنند.
 
وی افزود: سیاستمداران لبنانی باید پل های تخریب شده میان یکدیگر را بازسازی کنند و با گفت وگو و مذاکره و مشاوره در هر زمینه ای که با مصالح وطن و شهروندان ارتباط دارد به مشکلات کنونی کشور پایان دهند.
 
آیت الله قبلان نسبت به توطئه دشمنان علیه امت اسلامی هشدار داد و تصریح کرد: همگان باید از توطئه خبیثانه ای در سوریه در حال رخ دادن است و نقشه صهیونیست ها برای یهودی سازی قدس برحذر باشند.
 
مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: همه این توطئه ها نشان می دهد که منبع شر یکی بوده و آن هم اسرائیلی است که در دشمنی با ملت های عربی و اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند. دشمن صهیونیسم پس از بوجود آمدن بحران در سوریه که به دلیل حمایت این کشور از مقاومت اسلامی رخ داده است در انتظار وقوع بحران در لبنان بسر می برد.
 
وی مذاکره را تنها راه حل پایان بحران در لبنان خواند و ادامه داد: نشست هیئتی از وزارت برق گامی برای بازگشت اعتماد ملت به حکومت است و نشان می دهد که لبنانی ها محکوم به گفت وگو هستند تا بتوانند مشکلات را حل کنند و به بحران پایان دهند.
 
شیخ عبدالامیر قبلان اظهار داشت: لبنان از گذشته تاکنون کشوری است که می توانند بر بحران ها چیره شود و مشکلات و چالش ها را پشت سر می گذارد./980/ب902/ک
 
 
ارسال نظرات