۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۷۱۷

نرم افزار سدید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد امتحانات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: نرم افزار سدید در جهت پیشبرد فعالیت های مدارس حوزه علمیه اصفهان رونمایی شد.
نرم افزار

 

حجت الاسلام ابوذر دهقانی، مسؤول واحد امتحانات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: نرم افزار سدید یک برنامه جامع است که طراحی اولیه آن در قم انجام گرفته ولی حدود پنج ماه است که با تلاش مستمر همکاران ما، بومی سازی و اشکالات آن رفع و با نظام درسی حوزه علمیه اصفهان تطبیق داده شده است.

وی با اشاره به این که سدید یک کلمه قرآنی است، در مورد مزایای این نرم افزار گفت: این نرم افزار به یک سیستم یکپارچه متصل است که تمامی فعالیت های آموزش اعم از ثبت ساعات تدریس اساتید، ثبت ساعات کلاس طلاب، ثبت درخواستهای آموزشی طلاب، ثبت غیبت ها طبق برنامه هفتگی برای هر مدرسه، انتخاب دروس، مشاهده نمرات و اعتراضات را در بر می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تنها فاز اول این سیستم که شامل دریافت نسخه اولیه، انتقال اطلاعات از مرکز به سامانه جدید و رفع اشکالات موجود می باشد راه اندازی شده است تصریح کرد: فاز دوم این سیستم که مربوط به واحدهای دیگر آموزش مانند انتقالات و امتحانات و همچنین فاز سوم که مربوط به معاونت های دیگر مرکز می باشد در آینده ای نه چندان دور شروع به کار می کند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: لازمه ورود به این سیستم برای طلاب داشتن کد ملی و کد طلبگی می باشد.

گفتنی است، مراسم رونمایی از این نرم افزار متقارن با چهارمین جلسه مشترک مدیران مدارس و معاونین مرکزمدیریت حوزه اصفهان، در دفتر آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه مردم اصفهان، واقع در خیابان احمدآباد، چهار راه شکرشکن، انجام گرفت. /929/ت302/ب

ارسال نظرات