۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۸۰۱
مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در قم:

خبرنگاران چشم بینا و زبان رسای جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در استان قم با اشاره به فراگیر شدن رسانه‌ها در جهان بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و مقابله با دشمنان در این عرصه تأکید کرد و گفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان رسای جامعه اسلامی هستند.
حجت الاسلام عبد الله جلالي
 
حجت‌الاسلام عبدالله جلالی مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به روز خبرنگار، رسالت خبرنگاران را در قبال توطئه‌های دشمنان و مقابله با جنگ نرم آنها سنگین ارزیابی کرد.
مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در استان قم خبرنگاران را چشم بینا و زبان رسای جامعه اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: خبرنگاران با علم و آگاهی می‌توانند نقش مؤثری را در پیشرفت و بهبود وضعیت جامعه ایفا کنند.
حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به فراگیر شدن رسانه‌ها در جهان بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و مقابله با دشمنان در این عرصه تأکید کرد و اظهار داشت: خبرنگاران در نبرد رسانه‌ای دنیا باید بر کارامدی خود بیفزایند و به مدیریت حوادث و اتفاقات بپردازند.
وی یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران دشمن شناسی و شناخت روحیه آنها دانست و گفت: دشمن شناسی و آگاهی از وضعیت دشمنان می‌تواند یک خبرنگار را در این مسیر به موفقیت برساند.
 مدیر دفتر شبکه قرآن و معارف سیما در استان قم خاطرنشان کرد: خبرنگاران با استفاده از ابزارهای روز به تبیین اسلام و آموزه‌های آن در سراسر دنیا اهتمام ورزند و در کنار کارهای خود در این عرصه نیز تلاش کنند.
حجت‌الاسلام جلالی از خبرنگاران به عنوان لشکری در میدان فرهنگی جدید یاد کرد و گفت: خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند و با بیداری و هوشیاری در راستای تحول و حرکت جامعه گام بردارند.
وی در پایان بر ضرورت آرمان گرایی واقع بینانه در میان خبرنگاران تأکید کرد و ابراز داشت: آرمان گرایی واقع بینانه یعنی این‌که انسان بتواند در عین اعتقاد و التزام به دین بتواند به گزارش اهداف والای خود در جامعه مادی نیز برسد./927/ت302/ج
ارسال نظرات